7 exercitii pentru fese tonifiate, sexy si fara celulita

Fitness 26.04.2017 Livia Caled
Celulita nu tine cont de varsta si, odata instalata, este foarte greu de eliminat.  Contrar opiniei comune, celulita nu este o afectiune, ci o transformare fireasca a pielii ce apare mai frecvent la maturitate si mai putin in adolescenta. Ea apare atat la femeile mai plinute, cat si la cele slabe, diferenta este ca la primele dintre ele, celulita este mai vizibila.
 
Cele mai bune metode prin care aspectul celulitic al pielii poate fi estompat sunt alimentatia alcalina, exercitiile fizice, masajul si hidratarea. Daca mananci multe salate verzi, eviti dulciurile si produsele de tip fast-food, bei apa cel putin 5 pahare pe zi si faci miscare, atunci nu trebuie sa te ingrijorezi pentru celulita. Ea va fi din ce in ce mai putin pronuntata, trebuie doar sa ai rabdare.
 
Partile corpului in care celulita se incapataneaza sa apara sunt fesele si coapsele, de aceea trebuie sa alegi exercitii care sa lucreze muschii si sa arda grasimile din aceste zone.
 
In general, cele mai recomandate tipuri de antrenamente anticelulitice sunt cele de tip cardio si de tonifiere a musculaturii (Pilates, Yoga).
 
Care sunt cele mai eficiente 3 exercitii pentru fese tonifiate, sexy si fara celulita?
 
 
1. Fandari in sensul acelor de ceasornic
 
Incepe stand cu mainile in solduri, lasa-te pe un genunchi, apoi intinde acelasi picior in laterala si continua cu aceeasi miscare pentru celalalt genunchi. 
 
 
2. Genuflexiuni cu sarituri
 
Stai cu bratele intinse, paralele cu solul si lasa-te cat poti de mult, apoi ridica-te si sari. Pentru rezultate bune, repeta de 15 ori acest exercitiu in fiecare zi.
 

 
3. Genuflexiuni cu lovituri in spate
 
E simplu, dupa ce faci o genuflexiune, loveste cu un picior in spate. Repeta miscarea si cu celalalt picior.
 
 
4. Exercitii genuflexiuni-sumo
 
Stai cu picioarele departate si lasa-te spre sol. Ridica pe rand calcaiul ca in fotografia de mai jos. 
 
 
5. Exercitii cu mingea
 
Acest exercitiu este perfect pentru tonifierea fundului, feselor si coapselor. Este, de asemenea, un foarte bun exercitiu anticelulitic.
 
 
 
6. Aplecari
 
Aceasta miscare, pe cat de simpla e, pe atat de eficienta. Prinde-ti cu mainile varful picioarelor, apoi ridica-te usor. 
 
 
7. Exercitii "in patru labe"
 
Stai sprijinita pe genunchi si palme si executa miscarile ca in fotografia de mai jos.
 
 
 
Sursa: healthambition.com
 
Tags:
exercitii fese
antrenament anticelulitic
exercitii celulita
fese
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • Corina
    1. Corina 29.05.2017 15:34

    Pentru celulita eu am inceput sa fac cura cu cellinea si ar fi extraordinar daca as reusi sa mai limite din ea.

Lasa un comentariu
 
codul de validare
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare