Antrenamentul de acasa: 4 exercitii pentru tonifiere care dau rezultate rapide

Fitness 29.05.2017 Livia Caled
Ca si la diete, exista unele exercitii cu rezultate rapide, altele cu rezultate mai lente, care se vad dupa perioade mai lungi de timp. Daca nu iti plac lucrurile de lunga durata, tonifiaza-ti tot corpul cu aceste 4 exercitii, pe care sa le incluzi in antrenamentul tau de zi cu zi. Desi nu sunt foarte dificile, ele iti pun inima in miscare si ard calorii intr-un ritm rapid.
 
De ce sa faci exercitii acasa?
 
Ca sa ai mereu o stare mentala si fizica buna, sportul trebuie sa fie un stil de viata si nu o obligatie. Ca sa nu te simti vinovata de fiecare data cand renunti la ora de la sala pentru a face alte lucruri, obisnuieste-te sa faci in fiecare dimineata o sesiune scurta de cateva exercitii, care sa te puna in forma pentru ziua care te asteapta.
 
Printre exercitiile care dau cele mai multe rezultate, indiferent ca le faci acasa sau la sala, se numara flotarile, fandarile, abdomenele, genuflexiunile si, bineinteles, exercitiul Plank.

Iata mai jos 4 exercitii pe care sa le incluzi in antrenamentul tau de acasa:
 
Exercitiul 1
 
Ai incercat sa faci pana acum fandari cu sarituri? Este simplu: cand treci de la un picior la altul, fa aceasta trecere printr-o saritura. Ca sa faci o fandare perfecta nu trebuie sa atingi cu genunchiul solul, ci sa il lasi cat mai aproape de sol si sa stai cat mai dreapta.
 
 
Exercitiul 2
 
Pentru acest exercitiu ai nevoie de un scaun si, bineinteles, de multa vointa. Stai sprijinita cu palmele de marginea scaunului si ridica in spate fiecare picior cat poti de mult de 20-30 de ori. Repeta miscarea si pentru celalalt picior.
 

Exercitiul 3
 
Flotarile sunt printre cele mai eficiente exercitii cand vine vorba de tonifierea intregului corp. Daca nu reusesti sa faci flotari, stai in pozitia Plank cate secunde poti.
 

Exercitiul 4
 
Acest exercitiu este perfect pentru abdomen, dar si pentru brate, spate si picioare. Ce trebuie sa faci? Stai perfect intinsa pe sol si ridica-ti simultan picioarele si bratele. Tine mainile unite si departeaza picioarele cand le ridici.
 
 
Citeste si:
 
 
 
 
Sursa: cosmopolitan.com.
 
Sursa foto: femniqe.com, watchfit.com
 
Tags:
exercitii acasa
exercitii eficiente
antrenament acasa
tonifiere
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare