Dieta cu cartofi – slabesti usor fara sa te infometezi

Diete clasice 01.08.2017
DA, slabesti usor si sanatos, pentru ca nu te infometezi ca in cazul altor diete cu reguli restrictive. Stiu ca multe persoane care vor sa slabeasca sau sa-si mentina silueta se feresc de consumul de cartofi, deoarece considera ca acesta ingrasa, dar lucrurile stau diferit. Exista dieta cu cartofi care poate fi pe placul personelor carora le este greu sa tina o dieta. Cum se poate sa nu ingrase cartoful? Este simplu. Conteaza foarte mult modul de preparare si cum il combini cu alte alimente. Sa aflam impreuna din randurile urmatoare cum se tine corect dieta cu cartofi.

De ce ajuta la slabit cartofii?

Am spus si anterior ca multi se feresc de cartofi pe motiv ca ingrasa si asta din cauza ca sunt foarte bogati in carbohidrati si ingrasa daca sunt combinati cu grasime, prajiti sau combinati cu branza grasa sau smantana grasa. Avantajul continutului de carbohidrati ajuta ca te satura suficient pentru cateva ore bune si ca iti dau energie pe tot parcursul zilei. Dar cartofii sunt buni pentru consum pentru ca este bogat si in:
  • Nutrienti
  • Vitamine din complexul B
  • Vitamina C
  • Fibre
  • Potasiu
 
 
Daca te hotarasti sa slabesti, dar fara sa-ti lezezi organismul in vreun fel, dieta cu cartofi este printre cele mai sanatoase si eficiente diete. Cu ajutorul ei poti slabi 3-4 kilograme in doar o saptamana, ceea ce este suficient pentru sanatate. Nu te ingrijora ca trebuie sa mananci non-stop numai cartofi pe parcursul acestei diete cum este si cazul multor altor diete. Ai voie sa consumi:
  • Carne de pui
  • Peste
  • Iaurt
  • Branza de vaci degresata
 
*Ideea este sa se consume cate putin din fiecare si sa se aiba grija la modul de preparare ca sa nu ridici numarul caloriilor. Doar asa vei slabi!

Care este meniul dietei cu cartofi?

Luni
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 1 felie de 25 grame de branza fara grasime si 1 cartof fiert fara sare
Pranz – 1 bol cu supa de cartofi si 1 salata verde preparata cu 1 lingura de ulei de masline si stropita cu suc de lamaie
Cina – 1 ou fiert tare, 2 cartofi fierti si 1 salata de castraveti cu rosii, ulei de masline si suc de lamaie
 
Marti
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 1 bol de piure de cartofi preparat cu putin lapte degresat si fara sare
Pranz – 2 cartofi fierti si 175 grame de peste la gratar
Cina – 1 bol cu supa de cartofi
 
Miercuri
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 2 cartofi fierti si 1 pahar de iaurt natural degresat
Pranz – 2 cartofi fierti, 1 ou fiert tare si 1 salata verde preparata cu 1 lingura de ulei de masline si stropita cu suc de lamaie
Cina – 2 cartofi fierti si 1 pahar de iaurt natural degresat – 125 grame
 
Joi
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 2 cartofi fierti sau copti si 1 ou fiert tare
Pranz – 2 cartofi fierti, 125 grame de carne de pui fiarta, 1 salata verde preparata cu o lingura de ulei de masline si stropita cu zeama de lamaie
Cina – 1 salata de cartofi fierti si 1 pahar cu 125 grame de iaurt natural fara grasime
 
Vineri
Micul dejun – o ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 1 cartof fiert sau copt si 1 banana
Pranz – 1 bol cu mancare de cartofi si 1 salata de cruditati cu o lingura de ulei de masline si suc proaspat de lamaie
Cina – 2 cartofi la cuptor cu ciuperci
 
Sambata
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 2 cartofi fierti si 1 pahar cu iaurt-125 grame, natural degresat
Pranz – 1 bol cu salata de cartofi, 125 grame de carne de pui fiarta, 1 pahar de 125 grame de iaurt natural degresat si 1 salata verde preparata cu 1 lingura de ulei de masline si suc de lamaie
Cina – 2 cartofi fierti si 2 linguri de branza proaspata de vaci fara grasime
 
Duminica
Micul dejun – 1 ceasca de ceai de plante sau o cafea fara zahar, 1 cartof fiert sau copt si 25 grame branza de vaci degresata
Pranz – 2 cartofi fierti cu 125 grame de carne de pui la gratar sau 175 grame de peste la gratar si 1 salata verde preparata cu 1 lingura de ulei de masline si suc de lamaie
Cina – 2 cartofi copti si 1 bol cu salata de legume
 
Salatele propuse de aceasta diete sunt foarte bune si gustoase, dar daca doriti sa mai variati si sa va curatati si de toxine si sa aveti grija de ficat sa stiti ca exista diete bazate doar pe salate. De ce? Pentru ca sunt gustoase si foarte satioase si vei slabi mult mai usor cu ele.
 

Cum se prepara cartofii ca sa nu ingrase si cu ce-i mai combinam?

Trebuie sa tii cont de faptul ca 100 de grame de cartofi contin doar 68 de calorii, mai contin multa apa si carbohidrati. Acestia ne obliga sa avem mare grija cum ii preparam si cu ce ii combinam ca sa nu ingrase. Asadar. In dieta cu cartofi este necesar ca sa se prepare in coaja, fierti sau copti. Exclus prajiti in ulei. Nu va faceti griji de amidonul din cartofi, pentru ca se transforma in zaharuri lente si usor asimilabile daca nu preparati cartofii mai mult de 25 de minute.
 
De asemenea, este foarte important sa nu folosesti sare la cartofi, deorece vei favoriza retentia de apa si se creeaza mediul favorabil pentru celulita. Te sfatuiesc sa folosesti ierburi aromatice pentru slabit. Acestea te vor ajuta foarte mult in dieta, intrucat detoxifica intreg organismul si accelereaza arderea grasimilor, iar daca consumi si zilnic cate 2 litri de apa cu atat mai bine. Poti combina cartofii cu urmatoarele plante aromatice:
 
  • Menta
  • Chimion
  • Rozmarin
  • Nucsoara
  • Usturoi
  • Marar
  • Patrunjel
  • Maghiran
  • Levantica
  • Turmeric
 
In cazul in care iti vine foarte greu sa consumi zilnic 2 litri de apa simpla, exista si varianta sucurilor de fructe care te ajuta sa slabesti si te si hidrateaza, daca tot este vara. Nu-ti trebuie decat un blender si sa fii mereu aprovizionat cu fructele preparate si-ti creezi un deliciu la pahar care sa-ti detoxifieze organismul si sa te ajute sa elimini mai usor toxinele. Aceste sucuri hidratante nu doar te ajuta sa slabesti, ci te ajuta sa impiedici instalarea poftei de dulce si pofta de sucuri carbogazoase, asa ca nu ai cum sa dai gres in dieta ta.
 
Persoanele care chiar sunt hotarate sa slabeasca si vor si delicii in dieta lor ca sa nu simta ca-s pedepsite si ca au restrictii sa stiti ca exista suplimente dietetice dulci care va accelereaza metabolismul si va ajuta sa slabiti fara efort fizic. Acestea sunt sub forma de shake-uri de regula si au diverse arome pentru fiecare gust. Ce poate fi mai minunat sa slabesti, bucurandu-te de micile placeri?
 
A incercat cineva dieta cu cartofi? Cum vi se pare?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
carne de pui
dieta usoara
dieta cu cartofi
peste
iaurt
dieta rapida
slabire sanatoasa
slabire usoara
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare