Dieta de 1200 de calorii

Dieta de 1200 de calorii este o cale excelenta pentru a scapa de kilogramele in plus. Rezultatele acestei diete apar dupa prima saptamana si sunt atat de spectaculoase incat iti rasplatesc din plin efortul. Daca dovedesti putina creativitate si faci si un drum in piata dupa fructe si legume proaspete, o sa poti dovedi ca dieta de 1200 de calorii nu este o cura de slabire prin infometare. Dieta de 1200 de calorii este celebra tocmai prin faptul ca iti asigura suportul energetic de care ai nevoie, te ajuta sa slabesti evicient, dar nu te infometeaza. 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

O problema poate sa fie aproximarea corecta a numarului de calorii, iar solutia este sa citesti etichetele si sa faci cateva socoteli simple. Aproximeaza valoarea caloriilor consumate, rotunjind in plus, ca sa ai certitudinea ca nu depasesti baremul celor 1200 de calorii impuse de dieta.

Dieta de 1200 de calorii impune un mic dejun usor, care sa contina cereale, paine prajita, oua fierte, rosii sau suc de rosii. Bea lapte degresat, suc natural sau apa. Intotdeauna consuma cerealele cu lapte degresat.

Masa de pranz este obligatorie, in fiecare zi. Poti opta pentru o salata cu dressing fara grasimi. Pe de alta parte te poti orienta catre o tartina din paine integrala, cu ton, iar la desert, un fruct. Uita de sosuri si maioneze, oricat de degresate ar fi aceastea.

Cina trebuie sa fie o combinatie echlibrata intre carne, legume si fructe. Asta inseamna ca pe langa o friptura la gratar, poti consuma o salata mare cu sos fara grasime (prepara-l din sos de mustar si sos de rosii, cu multe mirodenii si ierburi aromate, sau din iaurt degresat si sos de rosii). La final, un fruct.

Gustarile, doua la numar, sunt incluse si ele in meniu. Cele mai bune alegeri, un mar sau o para, eventual o banana sau un pahar mare de suc de rosii si un biscuit din faina integrala.

Iata cum arata meniul pe o zi pentru dieta de 1200 de calorii.

La micul dejun, o cana de cereale, o cana de lapte degresat (150 de mililitri de lapte si patru linguri rase de cereale), o banana sau un mar mare, sau o para si doua nuci.

La pranz o salata cu ton (in apa), o felie de paine integrala, 200 de grame de fasole verde sau 250 de grame de dovlecei sau 200 de grame de broccoli, un mar mic.

La cina poti manca un piep de pui la gratar (200 de grame), oricare din variantele de legume din oferta de la pranz, dar o alta leguma, sau o salata mare de varza cruda cu otet de mere si o lingura de ulei, mult piper si boia de ardei iute. Poti manca peste gras (150 de grame) si o salata din trei rosii, plus o felie mica de branza feta.

Gustarile inseamna o portocala sau un mar, o nectarina sau trei nuci, o para mare sau o banana, scrie everydiet.org.

Dieta de 1200 de calorii trebuie respectata cel mult o luna de zile. Revenirea la alimentatia normala se face treptat. In decus de o luna poti scapa de ce circa 5-8 kilograme. Miscarea fizica,  30 de minute pe zi, este fundamental necesara daca vrei ca dieta de 1200 de calorii sa aiba rezultatele pe care le visezi.

Tags:
dieta de 1200 de calorii
dieta pentru scaderea in greutate
alimentatie sanatosa
fitness
cereale integrale
fructe
legume
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]
 
Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
 
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
 
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare