Fisticul

Stiati ca? 17.12.2008

...treizeci de grame de fistic zilnic ne feresc de riscul de a ne imbolnavi de boli cardiovasculare precum infarctul, accidentele cerebrale sau embolii, sustin cercetatorii de la Universitatea de Medicina din Pennsylvania (SUA)? Pe langa fistic, nucile, migdalele si alunele de padure neprajite reduc atat nivelul colesterolului, cat si al grasimilor nesanatoase de pe arterele sanguine. Studiul, efectuat pe trei mii de adulti, timp de cinci saptamani, a micsorat nivelul colesterolului si trigliceridelor cu pana la 30%, reducand astfel riscul de formare a cheagurilor de sange care blocheaza arterele.


www.bcf.ro
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [Facebook] [StumbleUpon] [Twitter]
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • chanel bags
    1. chanel bags 20.08.2011 05:29

    Cred ca orice femeie isi doreste macar o zi de rasfat !!!

Lasa un comentariu
 
codul de validare
 
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
 
Intreaba specialistul
  • Mihaela Ursache, medic nutritionist  Delta Hospital Mihaela Ursache
    medic nutritionist Delta Hospital

    Adresati intrebarile voastre de nutritie specialistului nostru. Dr. Mihaela Ursache este medic specialist...

  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

Adreseaza o intrebare