Migdalele: o gustare sanatoasa

Secrete 11.05.2009 Madalina Stama
Pe langa asta unele schimbari aduse stilului de viata sunt benefice ca de exemplu: un somn bun, o dieta sanatoasa, sport si 8-10 pahare cu apa. Gratie continutului de proteine, migdalele previn aparitia pietrelor la rinichi, diabetul de tip 1, cancerul de colon, bolile de inima, hipertensiunea, aterocleroza, nivelul prea mare de colesterol si poate cel mai mare beneficiu este mana intinsa in lupta cu kilogramele in plus. Cuprul, magneziul si bitamina B2 lupta impotriva radicalilor liberi si creste productia de energie, care promoveaza secretia moleculei de antioxidant. Flavonoizii din coaja de migdale impreuna cu vitamina E un alimente bogat in antioxidanti.
Iata mai exact care sunt nutrientii din migdale: calciu, fibre, acid folic, magneziu, fosfor, potasiu, triptofan, vitamina E, vitamina B2, vitamina B3 si zinc.
Proteinele si mineralele le transforma intr-o alegere sanatoasa pentru vegetarieni. Contin un agent anti-cancer.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Contin grasimi monosaturate si polinesaturate, care ajuta la reducerea densitatii de lipoproteina (colesterolul rau), in timp ce se mentine constant nivelul de colesterol bun.
Migdalele ajuta la imbunatatirea aspectului pielii. Previn aparitia ridurilor premature, punctele negre si tenului uscat.
Uleiul de migdale este folosit in tratarea cearcanelor si asta pentru ca migdalele ajuta la revitalizarea celulelor obosite si imbunatatesc circulatia sangelui.

 

Fierul si restul de vitamine ajuta la preveniera si tratarea anemiei.
Incluse in dieta zilnica, migdalele ajuta in prevenirea constipatiei si asta gratie continutului de fibre.
Un alt mare beneficiu al consumului de migdale il reprezinta imbunatatirea circulatiei sangelui catre organele vitale. Mineralele ajuta la mentinerea optima a densitatii oaselor, prevenindu-se astfel boli ale oaselor cum este osteoporoza.
Uleiul din migdale are proprietati laxative si ajuta la prevenirea bolilor sistemului digestiv.

 

Reduc inflamatia tesuturilor corpului uman, caree ste asociata cu afectiuni precum diabetul, hipertensiuena si bolile de inima. Asa ca, data viitoare cand te gandesti la ce servesti ca si gustare sanatoasa ia in calcul ideea de a servi cateva migdale, iti vor conferi mai multe beneficii decat ar face-o unele snack-uri rafinate.

Tags:
migdale
colesterol
anemie
boli ale inimii
gustare sanatoasa
vitamine
mienrale
osteoporoza
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]
 
Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
 
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
 
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare