Top 10 fructe cu un continut redus de zahar

Daca esti in plina cura de slabire si incerci sa reduci zaharul din dieta ta, iata mai jos o lista cu fructele cu un continut redus de zahar pe care e bine sa le incluzi in alimentatia ta. De obicei, fructele care contin mai putin de 9 grame de zahar la 100 de grame sunt considerate a avea putin zahar.

1. Fructul de avocado nu poate fi consumat simplu, deoarece nu are un gust extraordinar de bun. Fructul de avocado este excelent daca il includeti in salate sau daca il consumati pe paine, la micul dejun, cu rosii cherry si ulei de masline. Acest fruct contine doar 0.9 grame de zahar, adica aproape deloc. Este considerat unul dintre cele mai sanatoase alimente din lume din cauza grasimilor sanatoase pe care le contine.

2. Lamaile sunt foarte importante in curele de detoxifiere, ele avand capacitatea de a curata organismul si de a-l energiza. Aceste fructe, extrem de bogate in vitamina C, contin doar 2.5 grame de zahar. Lamaile nu sunt recomandate persoanelor care sufera de gastrita, ulcer sau alte afectiuni ale stomacului.

3. Papaya contine 5.9 grame de zahar la 100 de grame de fruct. Daca vei consuma un singur fruct de papaya atunci vei depasi de trei ori necesarul zilnic de vitamina C al organismului. Papaya mai contine vitaminele A, E si K, dar si acid folic, fibre, calciu, betacaroten si potasiu. Acidul folic, vitamina C, betacarotenul si vitamina E au fost mereu asociate cu reducerea sanselor de aparitie a cancerului de colon.

4. Grapefruitul contine 6.2 grame de zahar la 100 de grame de fruct, o cantitate suficient de redusa ca sa va faceti griji ca va ingrasati.  In 150 de grame de grapefruit sunt doar 60 de calorii, astfel ca il poti consuma practic fara limite, fiind cea mai saraca in calorii dintre toate citricele. Grapefruitul mai are si calitatea de a elimina toxinele din organism, de aceea nu trebuie exclus din nicio cura de detoxifiere.

5. Capsunile contin 5.8 grame de zahar la 100 de grame de fruct. Ele sunt o importanta sursa de vitamina C, mangan, fibre, iod, potasiu, acid folic, vitamine din complexul B, magneziu si cupru. Despre capsuni se mai spune ca sunt anticancerigene si ca sunt foarte bune pentru afectiunile hepatice.

6. Afinele sunt printre fructele cele mai bogate in antioxidanti, deci sunt foarte sanatoase. Afinele contin 7.3 grame de zahar la 100 de grame de fruct. Afinele mentin sanatos si curat tractul urinar, curata ficatul, protejeaza creierul si sunt excelente pentru detoxifierea organismului. De asemenea, ajuta la inhibarea bacteriilor de tip E.coli, foarte periculoase pentru stomac si intestine atunci cand se activeaza in organism.



7. Prunele contin fibre, potasiu, vitamina A, vitamine din complexul B, magneziu, vitamina E, calciu, magneziu, fier si vitamina C. Cu un continut de doar 46 de calorii la 100 de grame si multe zaharuri sanatoase, prunele sunt alegerea corecta cand vine vorba de curele de slabire. La 100 de grame de prune avem un continut de zahar de 7.5 grame. Nu trebuie trecut cu vederea faptul ca prunele accelereaza tranzitul intestinal si au efect laxativ.

8. Visinele contin 8.1 grame de zahar la 100 de grame. Ele sunt pline de antioxidanti si fitochimicale care ne protejeaza inima, ne scad colesterolul si ne detoxifiaza organismul. Visinele au un rol important in mentinerea rinichilor sanatosi. La 100 de grame de visine avem doar 60-70 de calorii, lucru care le face ideale in curele de slabire.

9. Nectarinele si piersicile contin 8.5 grame de zahar la 100 de grame. Ele sunt recomandate in curele de slabire deoarece regleaza digestia, trateaza constipatia si diminueaza senzatia de foame. Aceste fructe au un efect usor laxativ, lucru care ajuta la mentinerea sanatatii sistemului digestiv. De asemenea, sunt recomandate in dietele de detoxifiere.

10. Pepenele galben contine 8.7 grame de zahar la 100 de grame. Continutul caloric al pepenelui galben este foarte mic, de aceea el este recomandat in curele de slabire. Calculat la 100 de grame, pepenele galben nu depaseste 34 de calorii. Consumul de pepene galben ajuta rinichii sa se mentina sanatosi, nu ingrasa, scade riscul de imbolnavire de cancere, are un usor efect laxativ si mentine intestinele sanatoase, regleaza secretia de tiroida si, de asemenea, ajuta la detoxifierea organismului.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Tags:
fructe cu putin zahar
alimente cu zahar
fructe care contin putin zahar
continut de zahar fructe
fructe si zahar
fructe cu zahar putin
fructe cu zahar scazut
fructe slabire
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]
 
Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
 
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
 
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare