10 alimente hipercalorice pe care sa le consumi cand vrei sa te ingrasi

Daca te numeri printre fericitii care nu au probleme cu kilogramele in plus, ci, dimpotriva, vor sa adauge cateva, azi iti recomandam cateva alimente hipercalorice pe care sa le incluzi in meniul tau zilnic pentru a ajunge la greutatea dorita intr-un mod cat mai sanatos.
 
Cand vine vorba de ingrasare, cel mai important factor este, in mod evident, consumul mare de calorii, mai multe decat organismul reuseste sa arda pe parcursul unei zile. Secretul ingrasarii sanatoase este, in primul rand, consumul de proteine, carbohidrati si grasimi, intr-o proportie echilibrata. Asta inseamna ca nu trebuie sa mananci foarte multa paine sau foarte multa carne, ci sa ai grija sa bifezi toate grupele alimentare.
 
Iata mai jos 10 alimente cu un continut mare de calorii pe care sa le consumi cat mai des cand vrei sa te ingrasi:

1. Paine integrala
 
Mananca paine integrala la fiecare masa, in combinatie cu proteine si grasimi. Ca sa nu ai probleme de digestie, ai grija sa consumi si salate si fructe in fiecare zi. Cele mai la indemana combinatii cu multe calorii sunt painea cu cartofi si carne, painea cu unt si cascaval, painea cu sarmale si smantana s.a.m.d.
 
2. Produse de patiserie facute in casa
 
Pentru ca produsele de patiserie facute in comert sunt, de multe ori pline de grasimi hidrogenate, incearca sa le prepari acasa. Acestea sunt bogate in calorii si iti aduc kilograme in plus mai repede decat te-ai astepta. Ai grija sa faci si sport ca sa nu te trezesti cu o burta de toata frumusetea. Exemplu de produse de patiserie care ingrasa sunt placintele cu branza, saratelele, crochetele, tartele, prajiturile, cozonacul, checul, cornuletele. 100 de grame de cozonac au in jur de 500 de calorii.

3. Nuci, alune si migdale
 
Nucile, alunele, semintele si migdalele sunt bogate in grasimi, deci au multe calorii. Consuma-le combinate cu paste, in salate sau pe post de gustari impreuna cu fructele uscate. Doar 100 de grame de nuci amestecate cu alune au in jur de 600 de calorii.
 
4. Unt de arahide
 
O felie de paine unsa cu unt de arahide si dulceata este o adevarata bomba calorica. Alege aceasta varianta pe post de gustare intre mese si organismul tau se va trezi cu mai multe calorii decat are nevoie. In 100 de grame de unt de arahide se gasesc in jur de 600 de calorii, cam mult, nu?
 
5. Carne 
 
Nu trebuie sa mananci carne grasa sau mezeluri, ci carne de toate felurile, aceasta este importanta pentru cresterea masei musculare. Daca o consumi preparata sub forma de sarmale, chiftele, carnati, cu sosuri, preparata la cuptor sau in tocanite, ea este mult mai plina de calorii. 
 
6. Fructe uscate si ciocolata
 
Fructele uscate contin multe zaharuri, deci multe calorii. La 100 de grame de fructe uscate avem in jur de 300 de calorii. Daca le combinam cu niste ciocolata, atunci obtinem peste 500 de calorii la 100 de grame. Alege mereu ciocolata cu lapte, crema, alune si fructe uscate, aceasta contine cele mai multe calorii.
 
7. Cascaval si parmezan
 
Stiai ca la 100 de grame de parmezan ai peste 400 de calorii si la 100 de grame de cascaval ai in jur de 300 de calorii? Daca iti faci un sandvis simplu cu parmezan, carne si unt, depasesti lejer 600 de calorii cu o simpla gustare.
 
 
8. Paste
 
Indiferent ca alegi paste bolognese, paste cu somon sau paste milaneze, toate ingrasa. Daca pui pe deasupra si niste parmezan si mai consumi si un desert, atunci nu ai de ce sa te mai plangi. Cele mai potrivite deserturi pentru ingrasare sunt prajiturile, papanasii, dar si inghetata cremoasa.
 
9. Pizza
 
Pizza nu e cel mai sanatos aliment, insa nu se numara nici printre cele mai nesanatoase. Principalul motiv pentru care pizza este considerata nesanatoasa este acela ca ingrasa, lucru care pentru tine constituie un avantaj. Alege mereu pizza cu branza, carne, legume, aceasta are cele mai multe calorii.
 
10. Smantana si unt
 
Untul si smantana au foarte multe calorii. Nu trebuie sa le mananci in cantitati mari, ci sa le combini in mancarurile tale ca sa le cresti numarul de calorii. De exemplu, consuma papanasi cu smantana, paine cu unt, paste cu smantana, salate cu sos de smantana, preparate din carne cu sosuri de smantana sau mancaruri la cuptor cu unt.
 
 
 
Tags:
alimente hipercalorice
cura de ingrasare
alimente cu multe calorii
dieta de ingrasare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare