19 sfaturi pentru o pierdere in greutate pe termen lung

Secrete 07.04.2009 dietetik
6. Fa un plan in care sa-ti incluzi familia. Daca ai un job care te solicita prea mult, servirea mesei in sanul familei te-ar putea incuraja in lupta cu kilogramele in plus.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

7. Acorda atentie portiilor. Serveste mancarea pe platouri si nu in boluri, evitand astfel tendinta de a manca mai mult.

 

8. Creaza-ti oportunitati de a fi mereu activ. De exemplu fa activitati usoare care sa nu te solicite prea mult, mergi pe jos sau cu bicicleta, insa in niciun caz nu sta degeaba, sedentarismul nu te ajuta daca ti-ai propus sa slabesti.

 

9. Dezobisnuieste-te sa iei masa in fata televizorului, astfel ai tendinta de a manca mai mult.

 

10. Acorda atentie la ceea ce mananci. De exemplu daca te servesti dintr-o caserola nu stii exact cat mananci asa daca mananci de pe platou ai tendinta de te abtine sa mananci mult.

 

11. Diversifica-ti activitatile. Plimba-te, inoata, mergi cu bicicleta in weekend.

 

12.Elimina stresul! Dezvolta strategii care te-ar putea relaxa, de exemplu exercitii de relaxare a muschilor, chiar si rasul este un inamic al stresului. De ce tot discutam despre stres? Caci acesta determina consumul in exces.

 

13. Mananca acasa! Persoanele care mananca des la restaurant au tendinta de a manca mult.

 

14. Planifica-ti gustari sanatoase. De exemplu include in meniu: smoothie de fructe, felii de fructe proaspete si iaurt, biscuiti din cereale integrale, morcovi si betisoare de telina, unt de arahide-toate aceste sunt sanatoase pentru organism.

 

15. Consuma neaparat cereale la micul dejun.

 

16. Mergi pe jos 10 minute dupa masa de pranz. Daca ti se pare imposibil mergi dis-de-dimineata pe jos pret de cateva minute.

 

17. In fiecare saptamana planifica-ti meniurile din timp. Fa o lista cu toate alimentele pe care trebuie sa le cumperi.

 

18. Cauta sa-ti distragi atentia de fiecare data cand ti-e pofta de cate ceva, dar la care nu ai acces tocmai pentru ca este trecut pe lista neagra a alimentelor din dieta.

 

19. Rasplateste-te! Daca slabesti si reusesti sa-ti mentii greutatea, atunci de ce nu ai merita si ceva pentru asta?

Tags:
sfaturi
pierdere in greutate
exercitii fizice
fructe
legume
cereale
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • rocsana
    1. rocsana 10.04.2009 17:15

    da intradevar slabesti daca tii dieta si faci si putin sport.pt inceput si eu am slabit intr'o sapt 2 kg cu dieta si sala, dar a 2-a sapt m'am speriat, pt ca pusesem pe mine 3 kg si atunci mi'am intrebat instructorul de sala si mi'a explicat ca la iceput dai ce'i gras si depui masa musculara, iar masa musculara e mai grea decat grasimea.dar sunt multumita pt ca corpul meu deja a inceput sa capete forma

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare