3 motive pentru mersul pe munte

Urcatul pe munte, cunoscut si sub numele de hiking, aduce multe beneficii celor care se urnesc de pe canapelele lor comode. Medicii vorbesc permanent despre beneficiile mersului pe jos, adaugati niste urcusuri si coborasuri si ati gasit solutia pentru slabit rapid.

Daca ne gandim bine, oamenii se urca pe dealuri si munti dintotdeauna. Specialistii si montaniarzii incearca sa te convinga cu 3 motive ca sa iesi din cand in cand pe traseu, in aer curat.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Sunt 6 lucruri pe care le poti face ca sa arzi celulita, afla care sunt!

1. Mersul pe munte iti tonifiaza corpul

Pe munte nu e ca pe autostrada. Una este sa mergi pe un plan orizontal, alta este sa iti pui muschii la treaba ca sa te deplasezi pe un plan inclinat. Gandeste-te cat de mult iti soliciti sistemul muscular atunci cand trebuie sa te cateri pe o piatra sau esti nevoit sa sari peste un trunchi de copac.

Nu doar picioarele sunt puse la treaba ci si mainile, pe care le folosesti pentru echilibru si siguranta. In plus, iti antrenezi foarte mult rezistenta, datorita faptului ca petreci ore in sir cu un rucsac greu in spate.

2. Mersul pe munte iti face un super antrenament cardio


Un studiu recent arata ca mersul pe munte, activitate solicitanta si facuta timp indelungat, elibereaza in organism endorfine fara numar. In plus, faptul ca te afli intr-un grup cu oameni care fac acelasi lucru, iti sporeste starea de bine. Daca reusesti sa mergi in mod regulat pe munte, exercitiul iti va modela in timp silueta. Mai mult decat atat, vei reusi sa faci din ce in ce mai mult efort, din moment ce trebuie sa intri in ritmul unui grup.

3. Mersul pe munte te face sa te simti mai bine

Este testat si stiut ca sportul in aer liber te face sa te simti mai bine decat alergatul sau trasul de fiare la sala. Dupa o ora de alergat in parc, te simti revitalizat, ai o energie pozitiva si incepi sa gasesti solutii pentru toate problemele pe care le-ai avut cand ai inceput antrenamentul.

Pentru cei care petrec 40 de ore sau chiar mai mult, pe un scaun lipit de birou, recomandam traseele usoare, cu diferente mici de nivel. De ele aveti nevoie ca sa nu vi se para imposibil urcusul si sa va bucurati in acelasi timp de peisaj. Dupa 3-4 incercari puteti trece la trasee mai complicate.

Aveti vreun traseu preferat?
 

Tags:
3 beneficii pentru mersul pe munte
hiking
trasee montane
celulita
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare