3 Exercitii cu care slabesti 5 kg acasa intr-o saptamana

Fitness 06.09.2018 dietetik
Nu dispera daca te confrunti cu cateva kilograme in plus. Este posibil sa fi exagerat o perioada cu mesele copioase si pline de calorii sau poate metabolismul tau a intrat in repaus si are nevoie de stimulare. Cand vine vorba de slabire poti apela la multe tipuri de miscare la tine acasa, deci nu trebuie sa te inchizi ore intregi in sala de fitness asa cum se crede. Daca am crede acest lucru probabil majoritatea ne-am descuraja dinainte de a incepe. Acasa poti face oricand exercitii simple pilates pentru a lucra fiecare zona in parte a corpului, dar si exercitii cardio care au rolul de a accelera metabolismul. Un metabolism accelerat te ajuta sa arzi caloriile si sa nu le mai acumulezi asa usor din mancare.
 
Facand o comparatie intre exercitiile pentru metabolism alert si cele pilates ajungem la concluzia ca cele mai eficiente pentru slabire rapida sunt cele strict pentru metabolism. Acest lucru este posibil pentru  ca iti pui in miscare sangele, cresti rimul cardiac, punand in miscare fiecare organ din corp. Toatre acestea fac corpul sa arda grasimea cat ai clipi. Sa nu crezi de acum ca exercitiile pilates nu ar fi eficiente doar ca trebuie combinate cu cele pentru metabolism daca vrei rezultate rapide si de durata.
 
Nu intamplator ne-am gandit astazi sa-ti prezentam 3 exercitii simple de facut acasa pentru metabolism accelerat. Chiar vei simti ca tot corpul iti este solicitat, dar avantajul este ca nu vei resimti deloc febra musculara. Nu ai nevoie sa pierzi mult timp pentru executare. Nu spune nimeni ca daca lucrezi 2 ore ai avantaje mai mari decat daca ai lucra 5 minute. Pana la urma conteaza calitatea exercitiilor si modul lor de executare. Timpul nu este un reper. Iti poti stabili de pe acum sa pierzi zilnic cate 5 minute sau poti executa aceste exercitii o zi da si una nu. Iata ce propunem:
 
1.Alergare pe loc cu genunchii la piept
 
Pare o joaca la prima vedere, dar nu ai idee ce bine iti lucreaza acest exercitiu tot corpul. Vei simti ca apa curge siroaie pe tine, semn ca elimini toxinele si arzi calorii. Exercitiul se executa 50 de secunde fara pauza. Abia dupa ce il termini iti poti lua pauza 10 secunde cat iti dezmortesti picioarele. Se executa din picioare, evident alergand pe loc cu genunchii cat mai sus spre piept. Doar asa vei avea rezultatele dorite.
 
 
 
2.Alergare pe loc plus saritura
 
Este unu exercitiu pe care ti-l aduci aminte sigur din copilarie, dar este foarte eficient. Este cel mai sigur si simplu pentru a arde caloriile pe care corpul tau si le-a depozitat sub forma de grasime interna si subcutanata. Se executa si acesta timp de 50 de secunde, apoi pauza 10 secunde. Trebuie sa stai in picioare cu bratele sus si picioarele departate. Atunci cand sari in permanenta ai grija ca bratele sa fie duse sus jos in partile laterale, iar picioarele le apropii, le departezi si tot asa. Este mai simplu decat pare.
 
 
 
 
3.Aplecare trunchi si brate
 
Un alt exercitiu care se executa din picioare, doar ca de aceasta data trebuie sa stai aplecat in fata cu picioarele departate. Bratele vor fi duse cand pe un picior cand pe altu cand te apleci. Miscarea este bratul stang catre piciorul drept, iar bratul drept catre piciorul stang. Executa exercitiul timp de 50 de secunde si ia 10 secunde pauza.
 
 
Nu sunt deloc complicate aceste exerciiti. Credem ca oricine le poate executa fara probleme indiferent de varsta sau conditia fizica. Nu ai nevoie de incalzire inainte de a le executa pentru ca ele insele sunt un mod de a-ti incalzi si pune in miscare intreg corpul. 
 
Sfatul nostru este sa nu mananci nimic cu 30-40 de minute inainte de aceste exercitii pentru ca vei obosi instant si te va durea stomacul. In schimb, dupa ce inchei antrenamentul de 5 minute trebuie sa te hidratezi foarte bine lichide. Poti consuma apa ca atare, smoothieuri naturale din fructe si legume, ape infuzate din legume si fructe sau apa alcalina.
 
Primul rezultat care apare in scurt timp dupa cateva ore de la executare este ca vei simti ca retentia de apa este intr-o cantitate mai mica, iar pielea pare mai tonifiata si mai neteda. Intr-o saptamana poti slabi 4-5 kilograme de apa si grasime in functie de intensitatea exercitiilor. Cu cat le executi mai rapid cu atat sunt mai uimitoare rezultatele.
 
 

 

Tags:
slabesti cu exercitii
exercitii
slabesti acasa 5 kilograme
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare