3 Exercitii eficiente pentru a scapa de fundul lasat

Fitness 06.03.2018 dietetik
Orice femeie viseaza la un fund rotund si ferm, dar acesta nu este un ideal imposibil de atins. Nu este necesar sa te inchizi in sala de fitness si sa tragi din greu la sala si nici sa tii diete mult prea drastice, care iti vor face masa musculara sa se lase. Multe femei se plang de faptul ca fesele se lasa la un moment dat, iar acest lucru se intampla deseori din cauza sedentarismului. Daca petreci zilnic ore intregi doar pe scaun, nu este de mirare, dar nu te descuraja. Fesele lasate pot aparea la orice varsta, dar daca incepi sa iei masuri cat mai repede, cu siguranta fundul poate arata minunat o buna perioada de timp.
 
Cert este ca nu poti avea fund ferm fara exercitii fizice si o alimentatie sanatoasa, bazata pe un numar mic de calorii. Nu spune nimeni ca trebuie sa mananci o maslina pe zi cu apa, dar poti consuma boluri intregi de legume, fructe, verdeturi si carne slaba fara probleme. Sunt sanatoase, au putine calorii si poti face abuz de ele. In ceea ce priveste exercitiile fizice, trebuie sa stii ca le poti face lejer chiar in confortul propriei case. Important este sa le practici zilnic, dimineata si seara sau macar o data pe zi atunci cand iti permite timpul. Trebuie sa stii ca rezultate uimitoare se vor vedea cam dupa o luna de exercitii zilnice. Rabdarea este cuvantul de ordine, asa ca nu te uita zilnic in oglinda pentru a-ti masura din priviri fundul. In acest mod te vei descuraja.
 
 
Pune o muzica ritmata care sa fie pe placul tau, deschide ferestrele ca sa patrunda lumina si aerul proaspat, imbraca-te lejer ca sa te poti misca usor si incepe prin a practica urmatoarele exercitii fizice:
 

1.Genuflexiuni clasice

 

Le stim inca din scoala primara si pe cat de banale si simple par, sunt destul de eficiente. Partea minunata este ca nu vei reusi sa-ti lucrezi doar fesele, ci si soldurile, coapsele, picioarele si chiar abdomenul. Oricand ai timp intr-o zi poti face 2-3 serii a cate 30 de repetari. Chiar daca petreci multe ore in fata calculatorului, iti poti lua oricand cate o pauza de 15 minute ca sa executi acest exercitiu. Sunt de departe cea mai simpla si la indemana solutie pentru a-ti lucra majoritatea grupelor de muschi din corp.
 
Nu uita ca pe cat de simple sunt, trebuie sa tii cont de mici reguli in ceea ce priveste executia lor. Spatele trebuie sa fie drept, talpa piciorului mereu pe podea si nu pe varfuri, Cand te apleci, ai grija ca genunchii sa nu depaseasca varful degetelor de la picioare. Pentru a putea face acest lucru, trebuie ca fundul sa fie cat mai in spate, pentru a lucra muschii cat mai bine. Cu timpul te vei obisnui si vei putea creste treptat repetarile de la 30 la 40, apoi de la 40 la 50 si tot asa.
 
 

2.Genuflexiuni din mers

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Sunt foarte populare in prezent si destul de eficiente. Nu cred ca exista vedeta care sa nu le practice. Se aseamana cu genuflexiunile clasice, doar ca nu mai revii in pozitia initiala de dupa aplecare, ci ramai in acea pozitie si doar iti misti picioarele stanga-dreapta lateral, avand grija ca fundul sa fie cat mai in spate pentru a solicita muschii.
 
 Acest exercitiu iti va lucra atat fundul, soldurile, talia cat si picioarele, exact ce au nevoie femeile. In timp, vei putea creste dificultatea exercitiului si vei putea folosi curele mici din silicon sau cauciuc, care se pun deasupra genunchiului cand te vei misca in lateral. Iti vei lucra muschii si mai mult. Trebuie sa faci 5 repetari in lateral stanga si 5 in lateral dreapta. In total trebuie sa faci 3-4 repetari pentru fiecare picior.
 
 

3.Genuflexiuni in balans

 

Stii deja um se executa genuflexiunile, stii deja 2 tipuri diferite de genuflexiuni, pentru ca sunt descrise anterior, dar acest exercitiu seamana foarte mult, cu exceptia faptului ca atunci cand te apleci nu revii la pozitia initiala ci ramai pe loc si iti balansezi fundul sus-jos. Ai grija ca genunchii sa nu depaseasca varful picioarelor. Ti se va parea foarte distractiv acest exercitiu si te vei bucura de rezultatele uimitoare. Trebuie sa faci 2-3 serii a cate 10 repetari sau balansari.
 
 
Iata ce usor se poate obtine un fund perfect bombat fara operatii estetice si fara extenuare la sala de fitness. Trebuie doar sa vrei!
 

 

Tags:
fund
exercitii fund lasat
fund lasat
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare