4 Exercitii pentru un stomac mai mic

Fitness 12.12.2018 dietetik
Sigur te-ai intrebat de multe ori de ce nu poti tine o dieta si de ce mananci prea mult? Ei bine, nu este mereu vorba despre poftele culinare de la care nu te poti abtine, ci pur si simplu stomacul tau s-a marit in timp si acum ai nevoie de un aport mai mare de mancare ca sa te simti satul. Un stomac mai mic nici macar nu-ti permite sa mananci peste masura si asta pentru ca vei simti imediat ca senzatia de plin. Din pacate, exista multe persoane care apeleaza la interventii chirurgicale la nivelul stomacului pentru micsorare, dar sunt foarte scumpe, recuperea este lunga si sunt destul de periculoase. Nu ai garantia ca nu poti face o infectie sau cine stie ce alta problema de sanatate. Dar daca ti-as spune ca solutia este mai aproape decat ai fi crezut? Ramane sa descoperi asta in randurile urmatoare!
 
Iti propunem 4 exercitii simple cu actiune strict la nivelul stomacului si nu neaparat pentru a face muschi abdominali. Sunt simplu de executat, presupum maxim 5 minute pe zi, iar secretul lor este ca pun presiune pe stomac, aplatizandu-l. Dupa 2 saptamaani deja vei simti ca obtii mai repede senzatia de satietate si vei constanta ca nu mai ai pofte excesive de mancare, ceea ce este minunat. Pentru a reusi toate acestea este necesar sa executi zilnic exercitiile propuse de noi pe o perioada de 1 luna, poate doua, dupa care poti mentine cu executari de 2-3 ori pe saptamana ca sa nu te trezesti iar cu aceeasi problema.
 
Sigur nu ai fi crezut ca stomacul poate fi micsorat si natural, dar iata ca noi iti dezvaluim toate secretele la indemana. Nu ai nevoie de accesorii, instructor de fitness sau orice altceva. Exercitiile se fac cu propria greutate corporala si pot fi executate la oric evratsa, chiar si daca ai peste 50 de ani.
 
Mai trebuie sa tii cont de un aspect si anume sa consumi multe lichide ca sa mananci mai putin si sa micsorezi portiile de mancare. Te va ajuta enorm de mult si vei obtine rezultate si mai repede.
 
1.Exercitiu in stil omul paianjen
 
Un alt exercitiu simplu care iti lucreaza mai ales muschii oblici ai abdomenului si implicit iti micsoreaza talia. Trebuie sa te asezi in pozitie de flotare obisnuita pe podea, sa te sprijini bine in coate, ridica putin in sus fundul si imagineaza-ti ca urci pe un zid. Picioarele trebuie miscate in lateral ca si cum ai urca scarile. Sunt necesare 12-15 repetari, iar cu timpul poti mari la 2 serii a cate 15 repetari. Un alt plus al acestui exercitiu este ca te scapa si de soldurile proeminente.
 
 
 
2.Ridicari de picioare
 
Este poate cel mai eficient exercitiu pentru micsorarea stomacului si asta pentru ca il lucreaza in mod direct si pune presiune musculara pe el. Vei lucra mai ales zona inferioara a abdomenului. Trebuie sa te asezi pe podea, pe o saltea speciala de fitness sau yoga sau poti executa foarte bine exercitiul si de pe un pat cu saltea tare. Este necesar sa incepi din pozitie cu fata in sus, bratele sa fie pe langa corp sau eventual putin sub fese ca ai o sustinere mai buna si executa exercitiul prin ridicarea picioarelor.
 
Exercitiul se executa corect si are efecte mai bune doar daca picioarele sunt mentinute cat se poate de drepte si apropiate pe toata durata executarii si trebuie sa formezi un unghi drept cu ele. Vei observa ca in timp iti vei creste mobilitatea pentru a-l executa cat mai bine.  Sunt necesare 12-15 repetari.
 
 
 
3.Exercitiu ghemuit
 
Stai intins pe saltea cu spatele lipit bine de ea, bratele trebuie sa fie in aer, iar genunchii sa fie adusi la piept. Intampina genunchii cu bratele ca si cum le-ai imbratisa ca sa fie mai usor de executat, apoi departeaza in aer picioarele si iar ghemuit. Sunt necesare 15 repetari.
 
 
4.Abdomene pe saltea altfel – mult mai usoare, dar mai benefice
 
 
Stai intins pe o saltea pentru yoga sau pe un pat cu saltea tare. Nu ai nevoie de accesorii pentru ca te vei folosi de brate si picioare (genunchii). Poti sta picior peste picior fiind intins pe spate sau mai bine zis un picior se pune pe genunchi iar bratul opus piciorului care sta pe genunchi va sta dupa cap. Cu cotul va trebui sa atingi genunchiul din aer. Sunt necesare 25 de repetari. 
 
 
 

 

Tags:
stomac
stomac mai mic
exercitii pentru stomac mic
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare