4 Exercitii simple pentru ridicarea sanilor si cresterea fermitatii

Fitness 31.05.2018 dietetik
Putine femei nu se pot declara multumite de aspectul sanilor lor si asta pentru ca exista proasta impresie ca frumusetea consta in sanii cat mai mari. Problema este ca nici macar femeile cu care natura a fost mai darnica nu se pot simti prea mandre si asta pentru ca sanii se lasa in timp din cauza gravitatiei, a sarcinii, dar conteaza si stilul de viata. Oricum am privi acest subiect, ideea este ca nu conteaza marimea sanilor, intrucat femeia tot nu va fi multumita pe deplin si uite asa apare neincrederea in sine. 
 
Cand stii ca forma sanilor te nemultumeste iti doresti sa gasesti acel model de sutien creat ca pentru tine, care sa scoata ce este mai bun din sanii tai si sa ascunda micile imperfectiuni. Dar realitatea este ca sexul frumos isi doreste ca sanii sa arate bine in orice circumstanta.
 
Orice femeie trebuie sa ia aminte ca pielea de pe piept si sani este foarte sensibila. Asta inseamna ca expunerile prelungite la soare si solar ne pot afecta serios calitatea pielii. Cu trecerea anilor pielea isi pierde si fermitatea si conturul, iar sanii ajung sa se lase indiferent de marime sau forma. Aceste aspecte impreuna cu regimul alimentar, stilul de viata sedentar si schimbarile hormonale din viata unei femei pot produce oscilatii ale marimii si formei sanilor. O piele intinsa prea mult se va lasa la un moment dat si va fi cazul de operatii estetice pe care oricum nu si le permite oricine si sunt si foarte riscante.
 
Afla ca poti avea sani fermi, rotunzi si ridicati la orice varsta fara sa apelezi la interventii estetice. Acest lucru poate fi posibil cu ajutorul exercitiilor pentru fermitate. A nu se intelege gresit! Nu exista solutii minune care sa-ti mareasca sanii cu 3 numere sau daca nu ai avut grija de ei toata viata sa ti-i repare peste noapte. Este vorba despre exercitii care lucreaza muschii pectorali ca si in cazul barbatilor ca sa poti avea un piept bine definit. In urma acestor exercitii nici nu mai conteaza daca ai sani mici sau mari. Ideea este ca vei capata acel aspect estetic de sani ridicati in mod natural.
 
 
 
Exercitiile ce urmeaza sunt in numar de 4 si sunt atat de simple incat nu va fi o problema sa le executi. Doar 5 minute pe zi si ai sani ca de fotomodel. Vei tine la distanta pana si vergeturile ce apar pe sani. Poti lua si anumite vitamine de prevenire a vergeturilor.
 

1.Exercitiu lateral cu bratele

 

Pentru a executa corect acest exercitiu ai nevoie sa folosesti 2 gantere mici. Le gasesti in magazinele cu articole sportive si supermarketuri si au preturi mici. In cazul in care nu vrei sa dai bani poti folosi 2 sticle de 0,5 litri pline cu apa. Exercitiul se executa timp de 50 de secunde si cu pauza de 10 secunde dupa incheierea sa. Trebuie sa stai in picioarele si cu bratele in fata si indoite la 90 de grade, iar apoi sa le rasucesti in lateral spre spate. Ideea este sa duci bratele cat mai pe spate ca sa lucrezi intensiv muschii pectorali. 
 
 

2.Exercitiu aplecat cu bratele in fata

Si acest exercitiu se executa timp de 50 de secunde si cu pauza de 10 secunde tot cu ajutorul ganterelor sau cu sticle. Trebuie sa te apleci in fata la 90 de grade cu ganterele in mana sau sticlele, care trebuie sa fie paralele cu solul. Miscarea va fi ridicare brate in fata – spre spate –in fata – apoi jos si tot asa. 
 
 

3.Exerciu Plank leganat

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Trebuie sa faci o semi flotare, adica sa stai in pozitia specifica, sprijinita in brate si pe varfuri, dar cu picioarele usor departate. Se mentine pozitia timp de 50 de secunde cu 10 secunde pauza. In timpul exercitiului incearca sa incordezi tare bratele si abdomenul. Miscarea este intinderea inainte – inapoi, stand bine in brate si pe varfuri. Exercitiul iti va lucra muschii pectorali, bratele, abdomenul si fesele.
 
 

4.Exercitiu de incordare

 

Nu conteaza in ce pozitie stai atata timp cat ai partea superioara a corpului dreapta. Impreunezi palmele avand bratele in fata ca si cum te-ai ruga si impingi cat poti de mult. Incordeaza tare bratele si pieptul. Se executa 50 de secunde.
 
 
Sunt necesare 2-3 serii pentru fiecare exercitiu si trebuie facute zilnic. Ai grija sa porti bustiera de sustinere ca sa nu te jeneze sanii.
 

 

Tags:
ridicarea sanilor
cresterea fermitatii sanilor
exercitii pentru sani
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
  • 5 exercitii pentru sani fermi Fitness

    5 exercitii pentru sani fermi

    17.02.2014

    Sunt cateva lucruri la care noi, femeile, tinem. Sanii fac parte din acele lucruri. Un bust ferm ne face sa fim mai increzatoare la fel cum un corp tonifiat ne face sa ne simtim mai bine. Dar,...

    mai mult
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare