4 lucruri pe care sa le faci in afara de mersul la sala pentru a slabi

Experiente 02.05.2017 Livia Caled
Mergi la sala regulat insa nu ai reusit sa slabesti atat cat ti-ai propus? Dietele ti se par prea complicat de tinut si vrei sa pierzi in greutate cat mai natural? Incearca sa introduci in rutina ta zilnica si alte obiceiuri in afara de mersul la sala.
 
1. Mergi mult pe jos sau iesi la alergat
 
Beneficiile exercitiilor pe care le faci la sala pot fi anihilate de timpul indelungat pe care il petreci pe scaun. Asadar, fa-ti timp sa mergi pe jos sau sa iesi la alergat. Diferenta dintre mersul pe jos si alergat este ca acesta din urma ajuta la arderea mai rapida a caloriilor, in timp ce mersul pe jos presupune o ardere mai lenta a lor. Astfel ca, in timpul unei sedinte de 30 de minute de alergat poti sa arzi in jur de 800 de calorii, iar in timpul uneia de mers, arzi in jur de 300 de calorii.
 
2. Mananca proteine si legume la pranz si cina
 
Proteinele nu numai ca te ajuta sa castigi masa musculara, ci si sa pierzi tesut adipos. Stiai ca proteinele consuma cele mai multe calorii pentru arderea si procesarea lor? In consecinta, o alimentatie bogata in proteine activeaza metabolismul si stimuleaza arderile de grasimi. Pentru a te asigura ca slabesti eficient, consuma carbohidratii la micul dejun si pe post de gustari, iar pranzul si cina rezerva-ti-le pentru proteine si legume. Alege proteine de origine animala, dar si proteine vegetale. 

 
3. Hidrateaza-te
 
Nu trebuie sa bei 8 pahare de apa pe zi daca nu simti nevoia, sunt suficiente si mai putine. Daca nu iti place prea tare sa bei apa, incearca sa adaugi in apa feliute de lamaie, miere, bucatele de ghimbir si fructe. Apa ajuta organismul sa se detoxifieze natural, accelereaza tranzitul intestinal si te ajuta sa mananci mai putin. Stiai ca daca bei un pahar mare de apa cu 10 minute inainte de masa, o sa mananci mai putin?
 
 
4. Dormi 8 ore pe noapte
 
Somnul te ajuta sa te relaxezi, sa iti imbunatatesti capacitatea de concentrare, sa ai energie peste zi, dar si sa pierzi in greutate si sa iti mentii tenul cat mai mult timp tanar. In urma unui studiu realizat de o echipa de cercetatorii de la o Universitatea Chicago s-a aratat ca persoanele care tin dieta si sunt bine odihnite slabesc mai repede decat cele private de somn. Cele din urma in loc sa arda grasimi ajung sa piarda masa musculara. In plus, cele care nu dorm, sunt mult mai infometate si mai pofticioase.
 
 
Sursa foto: authoritynutrition.com.
 
 
Tags:
slabire
mers la sala
proteine
alergat
mers pe jos. trucuri slabit
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare