5 Exercitii care iti transforma corpul in doar o luna - silueta de vis

Fitness 01.11.2018 dietetik
Corpul fiecaruia dintre noi este un templu si trebuie sa depunem un minim de efort ca sa ne placa ceea ce vedem in oglinda in fiecare zi. Chiar daca traim intr-o societate superficiala in care se pune mare accent pe aspectul fizic, asta nu inseamna ca si tu faci parte din aceeasi categorie a superficialitatii. Ideea este sa stii cand sa te opresti sau sa gasesti acel echilibru. Pana la urma, cei mai multi dintre noi isi doresc un stil de viata sanatos per ansamblu in loc sa fie neglijent si nu vrea neaparat sa participe la concursuri de fitness sau culturisti. Excesele nu fac bine nimanui, dar asta nu inseamna ca este gresit sa-ti doresti sa arati bine. 
 
Trebuie sa recunoastem ca o silueta frumoasa face pe oricine sa se simta mandru si increzator in propria piele si aici ne referim atat la femei cat si barbati. Din ce in ce mai multi barbati acorda atentie aspectului fizic, iar acesta nu este un lucru rau. Despre femei ce sa mai spunem? Tot timpul isi vor dori sa mai ajusteze cate ceva. 
 
Orice persoana care vrea sa arate bine si sa-si pastreze silueta cat mai mult timp cu putinta nu are de depus un efort urias. Alimentatia conteaza in fond 70% si restul miscarea. Nu ai nevoie de o persoana specializata care sa te ghideze pas cu pas si asta pentru ca ai la indemana tot felul de exercitii si programe de exercitii din care poti alege si le poti combina dupa bunul plac astfel incat sa nu te plictisesti niciodata. 
 
In prezent pana si exercitiil fizice s-au dat dupa ritmul alert al vietii si asta penturuca se pot executa in doar 3-5 minute in fiecare zi, fara accesorii sau antrenor si au grad usor spre mediu de dificultate ca sa poate fi executate de oricine si la orice varsta, necontand conditia fizica. 
 
 
Avem pentru tine cel mai simplu program de exercitii, format din cateva exercitii care lucreaza grupe tinta de muschi si te ajuta sa arzi calorii, iar rezultatele vor aparea in doar 4 saptamani. Ideea este sa faci zilnic exercitiile propuse pentru rezultate. Iata despre ce este vorba:
 
1.Plank nemiscat
 
Este un exercitiu static, motiv pentru care multi nu au incredere in el crezand ca u este atat de eficient ca exercitile ce preuspun miscare. Ei bine, cu un singur exercitiu Plank iti poti lucra toate grupele de muschi, vei arde calorii multe si iti vei tonifia muschii. Este necesar doar sa stai 1 minut in pozitie de Plank si rezultatele vor apare. Pozitia este de flotare, doar ca nu-ti flexezi membrele, ci te sprijini in ele. Vie transpira si vei simti ca muschii iti iau foc, dar sunt semne bune.
 
 
2.Semi-plank
 
Este un exerciitu care seamana foarte mult cu cel anterior, dar diferenta este ca vei flexa membrele ca in cazul flotarilor. Se executa tot un minut, dar incearca sa respiri profund in timp ce executi exercitiul ca sa nu simti ca obosesti. Este vorba de un alt exerciitu care arde calorii, distruge grasimea si tonfiiaza tot corpul. Se executa un minut!
 
 
3.Genuflexiuni cu greutati mici
 
Nu te speria! Poti folosi gantere mici sau 2 sticle pline cu apa de jumatate. Ele se tin in mana pe toata perioada executarii genuflexiunilor. Este important sa tii picioarele  usor departate, greutatea sa se lase pe calcaie si nu pe varfuri, spatele sa fie drept, iar fundul lasat cat de jos poti. Executa timp de 1 minut exercitiul si te vei convinge ca nimic nu este mai eficient decat o genuflexiune bine executata. Vei capata si un boost de energie!
 
 
4.Plank cu ridicari de membre
 
Se executa tot 1 minut, bineinteles. Stii deja care este pozitia de plank din randurile anterioare, dar acest exercitiu presupune sa stai sprijinit in genunchi si brate. Vei ridica mana stanga si piciorul drept in spate si invers. Se executa pe fiecare parte. Iata si alte exercitii Plank daca iti plac cele statice!
 
 
5.Ridicarea soldurilor
 
Executa podul de jos, talpile sa fie bine sprijinite in saltea si ridica trunchiul cat poti de mult si tot asa. Este un exercitiu de extensie a trunchiului si implicit soldurilor, dar lucreaza foarte bine si fesele si picioarele. Cand iti ridici bazinul ai grija sa balansezi soldurile. Se fac 30 de repetari.
 
 
De la o saptamana la alta mareste numarul de executate pentru rezultate atat cat poti.
 

 

Tags:
exercitii care transforma corpul
transforma corpul in doar o luna
silueta de vis
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare