5 exercitii in 5 minute pentru un posterior tonifiat

Fitness 13.07.2016 Livia Caled

Secretul pentru un posterior tonifiat este sa eviti sa stai prea multe ore pe canapea sau la birou si sa incerci sa alternezi orele de stat pe scaun cu cateva minute de miscare. Ideal ar fi sa iti pui o alarma sau o aplicatie care sa te avertizeze ca trebuie sa te mai ridici de pe scaun, de multe ori timpul trece si te trezesti ca nu te-ai ridicat de la birou de cateva ore bune.

Vestea buna este ca pentru un posterior tonifiat nu trebuie sa faci cine stie ce exercitii complicate, trebuie doar sa fii perseverenta si sa le faci timp de 5 minute pe zi. In general, exercitiile care lucreaza picioarele, lucreaza si muschii fesieri.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Care sunt cele mai eficiente exercitii pentru a avea un fund cat mai ferm si tonifiat?

1. Genuflexiuni cu picioarele apropiate

Da, banalele genuflexiuni sunt printre cele mai bune exercitii cand vine vorba de lucrarea  posteriorului. Repeta-le zilnic in 3 sesiuni a cate 10 genuflexiuni.

2. Genuflexiuni cu picioarele departate

Stai cu picioarele departate, flexeaza genunchii si coboara posteriorul cat poti, dupa care ridica-te. Daca vrei un grad mai mare de dificultate, tine cu ambele maini o gantera. 

 

3. Genuflexiuni combinate cu sarituri

Apropie si departeaza picioarele in timp ce sari, dupa care apleaca-te si atinge solul cu o mana. Repeta miscarea de 10-15 ori si treci la urmatorul exercitiu.

4. Genuflexiuni usoare cu balans

Ce inseamna asta? Stai usor aplecata, cu genunchii putin flexati si picioarele departate. Apleaca-te usor de cate 5-6 ori, tensionandu-ti muschii, dupa care indreapta-ti corpul. Repeta miscarea.

5. Sarituri

Aceste exercitii sunt tot niste genuflexiuni combinate cu sarituri, numai ca nu mai atingi cu mana solul, doar te apleci si te ridici sarind.

Pentru ca e greu sa vizualizezi exercitiile din descriere, urmareste setul de exercitii din clipul de mai jos si fa-le in fiecare zi. Nu e mult 5 minute, nu? 

Citeste si 5 exercitii usoare care te scapa de burta.

 

Tags:
exercitii
fund tonifiat
posterior tonifiat
exercitii pentru posterior
muschii fesieri
fund ferm
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare