5 lucruri pe care sa le faci inainte de a merge la job

Motivatie 03.03.2014 Livia Caled

Daca te grabesti dimineata, nu faci decat sa iti umpli de stres si agitatie toata ziua. Nimic nu e mai relaxant ca un ritual dimineata, in care sa te pregatesti pentru ziua care te asteapta. Da, suna putin parca prea pretentios, insa, oricum ai lua-o, e bine sa iti rezervi diminetile pentru tine. Daca incepi jobul la 9, atunci trezeste-te la 7 si asigura-te ca nimic nu te grabeste. Nu uita ca persoanele care se grabesc imbatranesc mai repede. 

Care sunt cele mai sanatoase lucruri pe care sa le faci inainte de a merge la job?

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

1. Bea apa cu lamaie la trezire

Ce poate fi mai simplu decat sa te trezesti dimineata si sa bei un pahar mare cu apa calduta? Da, stim, mai simplu este sa nu faci nimic si sa motai in pat inca vreo 2 ore dupa trezire. Dar, daca te gandesti la beneficiile pe care ti le aduce consumul de apa cu lamaie, atunci ar trebui sa fie simplu. Apa cu lamaie consumata in fiecare dimineata te asigura ca o sa ai un tranzit intestinal bun pe toata durata zilei, fara balonare si gaze intestinale. De asemenea, iti curata organismul de toxine, te ajuta sa slabesti, previne imbatranirea prematura si iti da energie. 

2. Fa cateva exercitii

Nu degeaba a fost inventata gimnastica de inviorare, ea chiar ajuta corpul sa se tonifieze si sa se mentina in forma. N-o sa mai intepenesti pe scaunul de la birou daca faci putina miscare dimineata si nici n-o sa te mai simti vinovata ca nu ai ajuns nici azi la sala. Deloc de neglijat este si faptul ca miscarea in fiecare dimineata iti mentine inima sanatoasa si creierul activ.

 

Citeste si Ce exercitii sa faci acasa ca sa arzi 1000 de calorii.

3. Fa-ti rapid un program cu activitatile de peste zi

Daca iti vizualizezi activitatile de peste zi, o sa te feresti de stresul de pe la miezul zilei ca s-au aglomerat prea multe lucruri si nu stii cum sa le mai faci fata. Faptul ca iti organizezi timpul nu te transforma intr-o persoana rigida, ci intr-una care stie ce are de facut. 

4. Ia micul dejun

Daca pleci de acasa cu stomacul gol, ziua ta va fi compromisa. Vei trece printr-o stare de infometare pana la pranz, iar la pranz vei manca prea mult. Nenumarate studii au aratat ca persoanele prea grabite sa ia micul dejun sunt predispuse la boli de inima, ingrasare si probleme digestive. Sa iti incepi ziua cu un mic dejun sanatos inseamna energie pentru intreaga zi si o stare psihica buna. Faptul ca iti pasa de prima masa a zilei este un pas important catre o viata lunga si sanatoasa.

5. Pune-ti pranzul la pachet

Pentru a evita sa iti cumperi la masa de pranz prea multa mancare sau tot felul de sandvisuri cu maioneza, pizza si alte alimente de tip fast-food, nutritionistii recomanda sa incerci sa iti iei la pachet mancarea pentru pranz. Nimic nu e mai sanatos decat ce iti prepari tu acasa. Plus de asta, pranzul la pachet te va feri de ingrasare si te va ajuta sa economisesti bani.

Citeste si 10 mic dejunuri sanatoase si rapid de preparat.

 

Tags:
obiceiuri sanatoase
job
dimineata
mic dejun
exercitii
obiceiuri matinale
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare