6 exercitii Pilates pentru abdomen plat (de facut acasa)

Fitness 04.11.2013 Livia Caled

Exercitiile Pilates sunt foarte bune pentru tonifiere, mobilitate, energie si relaxare. Este recomandat ca atunci cand le faci, sa asculti o muzica lenta, nesolicitanta, in acest fel o sa pastrezi mai bine ritmul exercitiilor.

Este foarte important ca atunci cand practici acest tip de exercitii sa te concentrezi asupra fiecarei miscari si sa nu te grabesti. Ritmul respiratiei este, de asemenea, esential in timpul exercitiilor. Trebuie sa inspiri profund si sa expiri tot aerul din plamani, respectand ritmul exercitiilor.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Iata mai jos 6 exercitii Pilates pentru un abdomen perfect:

1. Aseaza-te pe salteluta, sprijina-te in maini si ridica picioarele indoite. Fa o miscare de rotatie la dreapta si la stanga. Repeta aceasta miscare de vreo 10 de ori, la dreapta si la stanga, fara sa te grabesti, concentrandu-te asupra respiratiei.

2. Fa aceeasi miscare de la exercitiul 1, insa cu picioarele intinse. De asemenea, repeta exercitiul de mai multe ori, la dreapta si la stanga.

3. Intinde-te pe spate, cu mainile si picioarele intinse perfect. Picioarele tine-le departate cam la 30 de grade. Ridica-te cu mainile intinse, dupa care intinde-te la loc.

4. La acest exercitiu nu trebuie sa mai atingi solul nici cu mainile, nici cu picioarele. Ridica-te de pe salteluta, cu genunchii la piept si mainile la nivelul capului, dupa care intinde picioarele. Ai grija ca miscarile sa fie lente.

5. Fa abdomene cu un picior ridicat, dupa care, repeta exercitiul cu celalalt picior, ca in imaginile de mai jos.

6. Stai pe spate si fa o usoara miscare de forfecare cu fiecare picior. Capul trebuie sa stea pe sol.


 

Mai multe exercitii gasiti in videoclipul de mai jos: 

Tags:
exercitii pilates pentru acasa
pilates abdomen
abdomen plat
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
3 Comentarii
  • Lora
    1. Lora 19.02.2014 15:46

    Se scrie asaza-te...

  • Elena
    2. Elena 21.03.2014 14:36

    Sa nu exageram cu acele 2 saptamani..fac de 5 luni Pilates si zilnic fac aceste exercitii si abia acum au inceput sa se vada patratelele ..fiecare sa traga concluzie singur.

  • mary
    3. mary 25.08.2016 10:43

    Poate cauti asta! Esti in cautarea unei activitati part-time care sa iti aduca un venit in plus? Oferta este pentru toate localitatile tarii. Se lucreaza comod de acasa maxim 3 ore pe zi, in functie de abilitati. Cerem si oferim seriozitate maxima! Pentru mai multe informatii, solicitati detalii la adresa de e-mail: m_mary_2016@yahoo.com

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare