6 reguli care te ajuta sa te ingrasi

Daca ti se pare ca greutatea ta este sub medie si iti doresti sa te mai ingrasi cateva kilograme, afla ca nu este chiar atat de usor precum ar parea. Daca te ingrasi cu alimente nesanatoase, atunci depozitele de grasime se vor pune fix acolo unde nu iti doresti, pe burta, in zona gatului sau pe picioare. A te ingrasa uniform presupune un efort mai mare, trebuie sa mananci sanatos si sa faci sport.

Care sunt cele mai importante reguli pentru cura de ingrasare?
 
1. Combina carbohidrati cu proteine si produse lactate
 
Mesele tale ar trebui sa fie cat mai diversificate, bogate in paste, orez, cartofi in combinatie cu carne, gatita cum iti place, si branzeturi (parmezan, cascaval, telemea, iaurt grecesc). De asemenea, nu uita de painea integrala.

2. Portiile trebuie sa fie mai mari ca de obicei
 
Pentru ca este o cura de ingrasare, portiile trebuie sa fie si ele mai mari. Ideal ar fi sa mananci in fiecare zi cu 500 de calorii mai mult fata de cum mancai in mod normal, iar in 2 luni rezultatele nu vor intarzia sa apara. Ideal ar fi sa maresti dupa o luna meniul zilnic cu inca 250 de calorii. 
 
3. Nu uita de salate si fructe
 
Chiar daca e o cura de ingrasare, nu trebuie sa excluzi salatele si fructele din meniul tau zilnic. Ele iti asigura o digestie buna si iti aduc tot felul de minerale si vitamine esentiale pentru organism.
 

4. Alege pentru meniul tau alimente cu multe calorii
 
Daca mananci in foarte zi alimente bogate caloric, atunci sansele sa te ingrasi sunt foarte mari. Care sunt alimentele cu cele mai multe calorii? Painea, spaghetele si orice fel de paste, carnea, smantana, parmezanul, cascavalul, cozonacul, checul, untul de arahide, alunele, nucile, briosele, arahidele in ciocolata, piureurile de fructe cu iaurt sau lapte, fructele uscate, prajiturile de casa, pizza, untul, pateul, mezelurile vegetale. Ai grija, insa, aceste alimente iti pot creste colesterolul, de aceea e bine sa le combini cu salate, sa bei multa apa si sa faci miscare.
 
5. Evita mezelurile, alimentele prajite si dulciurile din comert
 
Mezelurile, alimentele prajite si prajiturile cu faina ingrasa, insa ele nu sunt deloc sanatoase. Un consum constant de aceste alimente predispune la afectiuni cardiovasculare, diabet de tip 2 si diverse alte boli de care nici nu ai vrea sa auzi.
 
6. Fa exercitii care cresc masa musculara
 
Daca nu faci sport, atunci corpul tau nu va arata nici pe departe asa cum ti-ai dorit. Sportul creste masa musculara, iar masa musculara iti aduce si ea kilograme in plus. Aici gasesti cateva exercitii de facut acasa care iti tonifica intreg corpul si iti cresc masa musculara.
 
 
 
Tags:
ingrasare
dieta
cura ingrasare
calorii
alimente
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare