7 exercitii pentru tonifierea bratelor pe care sa le faci acasa

Fitness 26.10.2016 Livia Caled
Pielea lasata de pe brate sau niste brate prea groase iti pot schimba complet alegerile vestimentare. Decat sa eviti sa cumperi bluze fara maneca sau sa porti rochii care sa iti lase bratele la vedere, mai bine faci exercitii in fiecare zi pentru tonifierea bratelor. 
 
Cand tii o dieta si nu faci exercitii care sa lucreze si bratele, pielea incepe sa se lase si va avea un aspect imbatranit. 
 
Retine ca nu poti sa pierzi numai grasimea de pe brate prin dieta sau sport, intrucat aceasta se elimina din corp uniform. Tonifierea bratelor este obligatorie cand nivelul de grasimi depaseste limita normala.
 
Care sunt cele mai bun exercitii pentru tonifierea bratelor?
 
1. Forfecari ale bratelor
 
Incepe-ti sesiunea de exercitii cu ceva simplu, de exemplu cu forfecari ale bratelor. Repeta acest exercitiu de 50 de ori inainte si inapoi. Acest exercitiu este foarte bun pentru incalzire.
 
 
2. Miscari circulare cu bratele
 
Un alt exercitiu foarte simplu si banal este sa tii bratele intinse si sa faci cerculete inainte si inapoi, in sesiuni de cate 10-15 miscari. Pentru ca e atat de simplu, il poti face in fiecare dimineata chiar si in baie.
 
 
3. Stai in fund si ridica-te in brate
 
Un exercitiu foarte eficient pentru tonifierea muschilor din partea interioara a bratelor, despre care se considera ca sunt cel mai greu de lucrat, este sa stai in fund, cu palmele pe sol, indreptate spre interior, si sa te ridici de 10-15 ori.
 
 
4. Mentine-te in pozitia verticala sprijinita pe o palma si varfurile picioarelor
 
Un exercitiu destul de dificil este sa stai in pozitia "scandura", sprijinita pe o palma si pe varfurile picioarelor, in timp ce iti tii celalalt brat perfect paralel cu solul. Repeta miscarea si pentru celalalt brat. Cu cat rezisti mai mult in aceasta pozitie, cu atat corpul tau va fi mai tonifiat. Simplu, nu?
 
 
 
5. Stai sprijinita in palme si genunchi
 
Pentru acest exercitiu trebuie sa stai sprijinita in palme si genunchi si sa intinzi in acelasi timp un brat si piciorul opus lui ca in fotografia de mai jos. Mentine pozitia pentru cateva secunde, dupa care repeta si cu celalat picior. Exercitiul trebuie facut de 10-15 ori pentru ambele parti.
 

6. Exercitii cu scaunul
 
Un exercitiu foarte eficient pentru brate si usor de facut acasa este exercitiul cu scaunul. E simplu, stai pe o banca sau scaun, pozitia corecta este cea de sezut, mainile se duc la spate, palmele sunt intoarse si sprijinite de marginea scaunului. Retine, este important sa-ti mentii corect pozitia, respectiv spatele drept. Va trebui sa faci ridicari si coborari ale trunchiului, in tot acest timp mentinana-ti spatele drept. Ca sa-ti fie mai usor, imagineaza-ti ca stai cu spatele la perete in timp ce faci ridicari si coborari.
 
 
7. Exercitii cu greutati
 
Indiferent ce exercitii cu greutati alegi, ele sunt eficiente pentru brate. Daca vrei sa iti lucrezi bicepsii, stai cu spatele usor curbat, privirea indreptata in jos, unul din brate tine-l intins, iar pe celalalt sprijinit pe un picior.  In mana sprijinita pe un picior, apuca o gantera si ridic-o. Prin acest tip de exercitii se lucreaza muschii bratelor si pelvisul. 
 
 
Sursa foto: thefitindian.com
 
 
Tags:
exercitii brate
exercitii pentru acasa
brate subtiri
brate tonifiate
grasime brate
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • Adrian
    1. Adrian 18.11.2016 11:07

    Somatodrol a incercat careva pentru tonifierea muschilor?

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare