7 minute pe zi pentru posterior

Fitness 31.01.2016 Dana Lazar

 Nu mai este mult si scapam de hainele lungi de iarna, asa ca iar vom avea posteriorul la vedere. Si am vrea sa arate bine pentru ca, in continuare, se poarta pantalonii care urmaresc toate liniile corpului. 

Si probabil ca este bine ca este asa, pentru ca o asemenea cerinta ne scutura bine de lene si ne impinge de la spate sa facem ceva in aceasta privinta. Din fericire posteriorul este format din muschi si acesta se poate lucra. Si, ca bonus, atunci cand il lucram au de beneficiat si coapsele si abdomenul. Asa ca vom avea tonifiata toata aceasta parte sensibila a corpului oricarei femei.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Si nu trebuie sa mergi la sala sau sa stai o ora sa faci asta. Pentru ca te inteleg perfect cand te gandesti ca ai lucruri mai bune de facut in viata. Este vorba despre 7 minute. Si 7 minute poti sa dai pe zi. Nu este nimic complicat: deschizi video de mai jos si incerci sa repeti ceea ce vezi acolo. Sunt exercitii pilates pentru incepatori. Este posibil ca unele sa ti se para mai dificile, insa in cateva zile le vei veni de hac:

 

Tags:
exercitii
abdomen
fund
coapse
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare