9 Secrete de aur pe care sa le pui in practica inainte de masa - adio calorii!

Secrete 08.05.2018 dietetik
Daca vrem sa slabim nu este cazul sa ne abtinem de la mancare. Ba chiar putem sa gustam din tot ce dorim atata timp cat suntem moderati si facem doar combinatii sanatoase. Este foarte important sa abordam un regim alimentar sanatos si echilibrat ca sa beneficiem de toti nutrientii necesari organismului. Din pacate, cele mai multe persoane vor sa slabeasca cu orice pret, punandu-si in pericol sanatatea. Societatea este una alerta, asa ca nu mai avem rabdare sa vedem rezultate lente, dar sigure si alegem diete care mai de care mai restrictive, care pun sanatatea sub semnul intrebarii.
 
Nu poti avea pretentia sa ai o silueta ideala daca singura ta masa intr-o zi este cina si atunci consta in ceva consistent, care seamana mai degraba a bomba calorica. Nu intamplator medicii ne sfatuiesc sa nu uitam de micul dejun, sa avem grija sa avem 3 mese principale intr-o zi si eventual si doua gustari intre mese, daca chiar nu mai putem de foame. Ideal este sa nu mancam pe fuga. Lipsa timpului nu este o scuza. Pana la urma ne facem timp si pentru lucrurile cu adevarat importante daca chiar ne dorim o schimbare. O varianta la indemana ar fi sa ne pregatim cateva meniuri cu o seara inainte, sa le pastram in caserole inchise bine ermetic si le luam la serviciu. Putem sa ne preparam si smoothieuri sau ape infuzate cu fructe si legume si asa evitam consumul de bauturi carbogazoase la locul de munca. 
 
Ce nu stiu multe persoane este ca pot manca de fiecare daca cand li se face foame daca invata sa puna in practica niste trucuri speciale chiar si atunci cand sunt in pana de timp. Trucurile pe care urmeaza sa vi le prezint vor functiona chiar si la cina, in cazul in care ramane masa ta de baza intr-o zi intreaga. Vei observa ca vei manca mai putin, iti vei stimula digestia si nu vei mai simti ca acumulezi chiar toate caloriile din mancare. Trebuie sa mai stii ca aceste trucuri se pun in practica neaparat cu 30 de minute inainte de masa. E bine sa-ti stabilesti niste ore ca sa mananci si ca sa nu fii luat pe nepregatite. Iata care sunt trucurile pe care oricine trebuie sa le stie:
 
1.Consuma cate 1 pahar cu apa simpla, apa alcalina, apa aromatizata sau smoothie din legume si fructe din ora in ora sau macar la 2 ore pe parcursul unei zile. Te va ajuta sa ai stomacul plin in permanenta si nu vei simti nevoia sa consumi alimente nesanatoase precum dulciurile sau fast food-ul.
 
 
2.Incearca sa iti stabilesti 3 mese principale intr-o zi si 2 gustari intre ele, iar cina sa fie cea mai light masa.
 
 
3.Daca stii orele cand vei avea timp sa mananci vei putea sa consumi cu 30 de minute inainte o limonada sau apa cu lamaie sau chiar un simplu pahar cu apa. Te va ajuta sa nu mananci tot din farfurie, iar digestia va fi accelerata ca sa arzi repede caloriile.
 
4.Ai grija sa ai salata din legume si verdeturi la orice masa ca garnitura. Fie ca iei o masa copioasa sau nu, iti va accelera metabolismul si va imbunatati digestia. 
 
 
5.Ai grija sa nu consumi lichide la 30 de minute dupa masa pentru ca vei avea efectul invers si anume sa-ti ingreunezi digestia. Nu ar fi in interesul tau si asta pentru ca se vor depune caloriile.
 
6.Uita de expresia “fie boierul cat de mic ca dupa masa sta un pic”. Vei favoriza acumularea si mai multor calorii. Incearca sa urci scarile in loc de lift, plimba-te putin sau fa niste exercitii usoare la birou chiar de pe scaun. Exista multe exemple pe internet de unde te poti inspira.
 
7.Menta suprima pofta excesiva de mancare. Pentru ca nu poti avea la tine la munca pasta de dinti mentolata cu care sa te speli mereu, poti in schimb sa ai la tine ceai de menta sau apa infuzata cu menta. Un ice tea este perfect in orice anotimp.
 
 
8.Atunci cand iei o gustare inainte de o masa principala incearca sa fie ceva curat si sanatos, de exemplu un mar, un kiwi, un grapefruit, un pomelo sau o portocala. Aceste fructe contin multa apa si-ti vor mai taia din pofta de mancare.
 
9.Controleaza-ti mai bine starile de stres. Stresul te face sa mananci excesiv.
 

 

Tags:
secrete inainte de masa
adio calorii
calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare