Accelereaza-ti ritmul cardiac - doar asa poti slabi

Fitness 17.04.2018 dietetik
Aparent suna periculos, dar exista un mare adevar in spatele celor mentionate. Este stiut faptul ca pentru a arde calorii, trebuie sa ai un metabolism accelerat. O persoana care a fost sedentara ani intregi si a consumat numai alimente nesanatoase, cu siguranta nu are cum sa aiba un ritm cardiac accelerat. La cel mai mic efort fizic, aceste persoane gafaie si simt ca nu au aer sa respire. Marii antrenori de fitness si nutritionistii spun ca un ritm cardiac mai alert cu 70% iti poate aduce multe beneficii pe langa slabire si anume conditie fizica si prevenirea riscului aparitiei celor mai comune afectiuni ale societatii actuale. Exercitiile care te ajuta sa-ti accelerezi bataile inimii sunt cele de tip cardio. Se poate spune ca sunt printre cele mai eficiente pentru slabit si nu ai neaparat nevoie de un instructor pentru a le face. Trebuie sa-ti spun ca vei vedea rezultate uimitoare in doar 1 luna de zile.
 
Spuneam anterior ca poti face si singur exercitii cardio fara a cheltui bani. Acest lucru este posibil, pentru ca poti improviza oricand si nu ai neaparat nevoie de cineva care sa-ti spuna ce si cum sa faci. Poti alerga pe loc in casa, dar mai alert, poti merge la pas in parc, dar tot alert, poti uita de lift ca sa urci scarile, poti inota, te poti plimba cu rolele sau bicicleta prin parc sau poti in confortul propriei case sa folosesti banda de alergat sau bicicleta. Orice varianta ai alege, vei vedea ca iti pune ritmul cardiac in miscare si vei incepe sa transpiri tare, semn ca deja incepi sa arzi caloriile si grasimea corporala.
 
Multe persoane fac confuzii intre activitatile pentru slabire si cele pentru tonifiere. In primul rand, nu se poate slabire fara tonifiere si este valabil si viceversa. Tonifierea te ajuta sa ai o piele elastica, neteda si niste muschi bine sculptati, care te ajuta sa nu depui atat de usor caloriile din mancare. Cu cat masa musculara este mai mare cu atat stratul de grasime va fi mai mic. De asta si multe persoane incep sa se ingrase tare dupa varsta de 35-40 de ani. Cu timpul, muschii se atrofiaza daca nu sunt lucrati si se creeaza mediu propice pentru grasimea subcutanata. Daca exercitiile de tonifiere te ajuta cu muschii, afla ca doar exercitiile cardio te ajuta sa slabesti, arzand calorii si avand un metabolism mai accelerat.
 
 

Ce beneficii vei avea facand exercitii cardio?

 

Iata ca nu sunt atat de periculoase cum credeai exercitiile care accelereaza ritmul cardiac. Desigur, efortul trebuie dozat sau interzis cu desavarsire daca ai probleme mari cu inima. Este indicat ca inainte de a te apuca de astfel de exercitii sa treci pe la medic pentru un set complet de analize. Beneficiile nu sunt deloc de neglijat:
 
1.Vei scapa in primul rand de grasimea viscerala, care este cea mai periculoasa. Se gaseste in zona abdominala in jurul organlor interne. Este resposabila pentru proasta functionare a organelor, pentru digestia lenta, colesterolul ridicat si implicit, aparitia bolilor cardiovasculare.
 
2.Vei putea slabi per ansamblu. Stii acele zone in care scapi greu de celulita si grasime. Ei bine, cu ajutorul exercitiilor cardio vei scapa rapid de grasimea corporala.
 
3.Nu poti combate celulita total fara aceste exercitii. Ele iti pun si sangele in miscare si vei stimula drenajul limfatic.
 
4.Pot fi practicate oriunde, asa nu trebuie sa dispui de o suma mare de bani.
 
5.Iti cresti conditia fizica si nu vei mai obosi asa usor la orice mic efort fizic.
 
6.Cresc longevitatea.
 
7.Iti vei fortifica sistemul imunitar si asta pentru ca iti vei imbunatati si sistemul digestiv. Multi nu stiu faptul ca sistemul imunitar se afla tocmai in cadrul sistemului digestiv.
 
8.Nu vei avea probleme cu artrita, artroza sau osteoporoza si asta pentru ca iti vei intari oasele, cartilajele, tendoanele si muschii.
 
9.Accelerezi metabolismul inca din prima zi de executare.
 
 

 

Cum ne ajuta exercitiile cardio sa slabim?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Faptul ca obosesti in timpul unui antrenament cardio si vei simti cum ritmul cardiac este accelerat, inseamna ca vei avea nevoie de mai mult oxigen pentru a respira. In acest mod iti vei stimula metabolismul energetic, deci vei incepe arderile interne, favorabile slabirii. Depinde de tine timpul alocat pentru exercitiile cardio. Trebuie doar sa stii ca cu cat este mai lung un atrenament cu atat vei arde mai multe calorii. 30 de minute este perioada minima si o poti creste in functie de activitatile alese care iti plac.
 

 

Tags:
ritm cardiac
poti slabi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare