Albusul de ou fiert te ajuta sa slabesti

Probabil ai auzit fetele la sala cum se sfatuiesc intre ele sa manance omleta de albusuri de ou. Te intrebi ce e cu nebunia asta cu albusurile? Te lamurim imediat si cand vei vedea cate beneficii au, nu vei mai manca altceva la micul dejun. 

Albusul fiert este o optiune sanatoasa pentru persoanele care au colesterolul marit sau pentru cele care au nevoie de proteine. In plus, albusul favorizeaza procesul de mineralizare al oaselor si recuperararea musculara. 
 
Albusul de ou este proteina pura deoarece contine 88% apa si 11% proteine, fara grasimi saturate si colesterol. Ov-albumina, proteina din albus, este asimilata complet de metabolismul uman. Specialistii spun ca albuminele din ou detin 93.7% spre deosebire de peste, 76%, carnea de vita 73,3% sau fasole, 58%. 
 
Un ou are aproximativ 71 de calorii, din care aproximativ 55 se gasesc in galbenus. Asadar, albusul are doar 16 calorii, iar daca mananci dimineata 4 albusuri de ou, primesti 16 grame de proteine pure, absorbite de muschi in proportie 100%.
 
Daca mananci dimineata albusuri de ou, acestea te vor ajuta la controlarea apetitului si la scaderea greutatii corporale, iar daca le consumi dupa ce ai facut sport, iti vei reface aportul de energie, te vei satura si vei avea parte de o digestie usoara. 
 
Un studiu efectuat de Centrul de Cercetare Biomedicala din Pennington a descoperit ca oamenii care mananca doua albusuri de ou la micul dejun reusesc sa slabeasca cu 65% mai mult, decat persoanele care consuma un covrig cu acelasi continut de calorii.
 
Pe langa aceste beneficii, albusul de ou mai contine seleniu, un important antioxidant care ajuta la consolidarea sistemului imunitar si potasiu, de care organismul are nevoie pentru a descompune proteinele si carbohidratii. In plus, o substanta continuta de albus ajuta la scaderea tensiunii arteriale exact in aceeasi masura in care o fac si albusurile. 
 
Ca sa introduci albusurile in meniul tau, nu-ti ramane decat sa tii minte ca trebuie sa inlocuiesti un ou cu doua albusuri. In rest, poti sa il strecori in salate, sanwichuri, omlete si unde iti mai permite imaginatia. 
 
 
 
 

Albus de ou pentru frumusete

 
In plus, albusul de ou este unul dintre ingredientele care te ajuta sa contracarezi efectele nocive pe care le are mediul asupra tenului tau.
 
Proteinele din ou contribuie semnificativ la mentinerea elasticitatii pielii. Un studiu efectuat in 2006 in Franta a demonstrat ca un ou contine aproximativ 69 de proteine diferite, care au puterea de a reduce ridurile usoare si de a ameliora temporar ridurile adanci.
 
Albusul de ou prezinta un continut ridicat de colagen, ceea ce inseamna ca daca suferi de rozacee, acnee sau alte iritatii sau pori mariti, un tratament cu albus de ou te va scapa de orice problema, in mai putin de o saptamana.
 
 
 
Foto: Hepta.
Tags:
albus
ou
mic dejun
slabit
calorii
proteine
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare