Alimente bune de consumat pe stomacul gol

Secrete 18.10.2017

S-a vorbit atat despre alimentele pe care nu avem voie sa le consumam pe stomacul gol, incat am neglijat alimentele recomandate sa fie consumate chiar in acest mod si asta pentru a favoriza o mai buna absorbtie a nutrientilor si mai multa energie zilnica. Pentru a afla care sunt acestea, cititi cu atentie randurile de mai jos!

1.Germeni de cereale

Germenii de cereale sunt o alternativa sigura atunci nu ai chef sa studiezi produsele prea mult si sunt necesare doar 2 linguri ca sa aduci organismului 15% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E si 10% din cantitatea necesara de acid folic. Poti fi sigur ca acest aliment nu contine zaharuri, arome si conservanti.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

2.Fructe

Reprezinta o gustare rapida pe tot restul zilei, iar consumate pe stomacul gol, vei obtine rapid nutrientii necesari ca sa duci la bun sfarsit activitatile din ziua respectiva si asta pentru ca au timpi scazuti de digerare.

Desi toate fructele sunt indicate pentru sanatate, cele mai indicate pentru a fi consumate pe stomacul gol sunt afinele si papaya si asta pentru ca nu contin acid citric care sa irite mucoasa stomacului. Afinele sunt de departe in topul celor mai santoase fructe din lume si sunt usor de consumat. Merg simple, in cereale, iaurturi, smothie-uri sau salate de fructe.

De fructul de papaya nu stie multa lume, dar acesta contine o enzima numita papaina, numai buna pentru digestie si pentru a preveni cancerul de colon. In plus, contine si vitamine si este bine sa-l consumi macar de 3 ori pe saptamana.

 3.Nuci

Sunt de departe vedeta fructelor oleaginoase si asta pentru ca au in compozitie multe substante nutritive si antioxidanti. Beneficiile nucilor pentru sanatate nu sunt atat de cunoscute pe cat ar trebui, dar poti incepe prin a consuma 5 nuci pe zi simple, in salate, cereale sau iaurt.

 

4.Oul

Daca vrei o sursa complexa de proteine, vitamine si minerale trebuie sa consumi oua sub orice forma, dar parca omleta este cea mai indicata, intrucat iti permite sa combini diverse alimente sanatoase. Ai grija sa folosesti putin ulei si sa fie din masline.

5.Faina de hrisca

Este destul de practica, pentru ca iti permite sa o consumi la orice. Poti face smoothie-uri, clatite si merge combinata chiar si la cereale cu fructe. Daca vrei sa-ti stimulezi digestia si tractul intestinal, trebuie sa apelezi regulat la faina de hrisca si nu-ti va parea rau. Vei ajunge sa te simti mai usor si vei avea o senzatie de satietate pentru ore bune. Plus de asta, hrisca este foarte bogata in fibre, proteine, vitamine si minerale, de care organismul poate beneficia in cel mai scurt timp.

 

6.Ovaz

Nu conteaza sub ce forma alegi sa consumi ovazul, fie faina sau fulgi, pentru ca vei avea fibrele necesare pentru stimularea tractului intestinal si vei elimina substantele toxice mult mai usor, asta insemnand ca nutrientii vor fi absorbiti imediat si nu vei mai avea probleme cu constipatia. Trebuie sa mentionez ca este o alternativa buna si pentru cei care se confrunta cu colesterolul rau, iar cum este o problema destul de des intalnita in prezent, vei dori si tu sa incluzi ovazul in regimul tau alimentar.

Mucoasa gastrica este mult prea sensibila ca sa facem si alte lucruri pe stomacul gol. Nu facem decat sa ne atragem diverse boli de stomac si chiar tipuri de cancere de colon sau rect. Trebuie sa tii cont ca un stomac sanatos are in permanenta nevoie de pansament din cauza sucul gastric.

 

Stiai de aceste alimente?

Tags:
ovaz
fructe
nuci
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare