Beneficiile pe care le are cafeaua asupra randamentului tau la sala

Cafeaua are foarte multe beneficii, daca este bauta cu masura, si are efecte aproape imediate asupra nivelului tau de energie. Atunci de ce sa nu o bei inainte de sala, ca sa dai apoi randament bun?

Cofeina are efecte nootropice puternice, ceea ce inseamna ca manipuleaza neurotransmitatorii sa modifice modul in care functioneaza creierul. Conform informatiilor pe care le aveai pana acum, cofeina functioneaza ca un stimulant, insa ea de fapt previne sau blocheaza actiunea neutransmitatorilor care ajuta la relaxare. 
 
Asadar, cafeaua pe care o bei inainte de a face sport nu te ajuta doar la nivel mental, dar si sa arzi mai multa grasime. Inca nu se stie exact cum actioneaza cafeaua in arderea grasimilor, pentru ca probabil sunt mai multe mecanisme, insa mai multe studii au aratat ca persoanele care beau cafea inainte de a face antrenament ard cu aproximativ 15% mai multe calorii decat cele care nu consuma cafea.
 
In plus, un raport publicat in jurnalul de Medicina Sportiva din Statele Unite arata ca prin consumul regulat de cafea este asigurata o rezistenta indelungata, iar cafeaua neagra ajuta la o mai buna concentrare. 


 

Cata cafea ar trebui sa bei inainte de a face sport 

 
Trebuie sa tii cont ca prea multa cafea iti poate reduce performantele pentru ca s-ar putea sa-ti fie greata, sa-ti dea stari de lesin si de ameteala. De aceea, daca nu prea bei cafea de fel, ai putea sa incepi cu 100 de miligrame. Daca bei cafea pentru puterea sa de a arde grasimile, ar trebui sa incepi cu 200 de miligrame. 
 
Atentie insa ca organismul tau iti va cere din ce in ce mai multa cafea ca sa ajungi la efectele pe care le obtii acum, la inceput! De asemenea, toate informatiile pe care le-am prezentat au legatura cu consumul moderat de cafea, mai ales in cazul celei simple, negre, atat timp cat consumatorul nu sufera de anumite afectiuni in care este contraindicata ingerarea de cofeina.
 

Cand sa bei cafea?

 
Cafeaua neagra, caci ea aduce o multime de beneficii organismului, cu foarte putin zahar sau deloc, are capacitatea de a reduce durerea, astfel incat nu vei putea participa la o ora de TRX fara sa te vaiti prea mult. Pentru a evita durerile musculare intense, bea o ceasca de cafea cu o ora sau o jumatate de ora inainte de sala.
Tags:
cafea
sala
sport
antrenament
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare