Cate un exercitiu pe saptamana ca sa distrugi grasimea - in 2 luni esti fara pic de grasime

Fitness 06.12.2018 dietetik
Stim cat esti de ocupat in fiecare zi si sigur nu ai timp de programe de exercitii ce necesita cel putin 30-40 de minute, asa ca iti propunem cate un exercitiu eficient si simplu pentru fiecare saptamana. Acel exercitiu se va executa timp de 1 minut in fiecare zi din saptamana pentru care este planificat, urmand ca in saptamanile urmatoare sa executi cate un exercitiu diferit. Cu alte cuvinte spus, vei pierde 1 minut pe zi timp de 1-2 luni si vei ajunge sa arzi calorii si sa-ti modelezi corpul. Nu iti vei mai face griji ca nu poti fi o persoana activa din cauza lipsei timpului.
 
Poate parea greu de crezut sa slabesti cu acelasi exercitiu in fiecare zi dintr-o saptamana, dar te asiguram ca am gasit cele mai eficiente exercitii chiar daca se caracterizeaza prin simplitate. Nu doar ca lucreaza zona cu probleme specifica, dar te ajuta sa pui si ritmul cardiac in miscare ca sa-ti accelerezi metabolismul. Vei putea arde calorii facand si cardio in acelasi timp. Cat de practic!
 
De ce programul tine 2 luni? Ei bine, avand in vedere ca trebuie sa dedici acestui program doar 1 minut pe zi, este nevoie de o perioada mai lunga ca sa vezi rezultate, dar cert este ca la final vei fi foarte multumit de tine. Poti sa repeti exercitiile chiar pe o perioada mai lunga sau chiar sa-ti faci un adevarat stil de viata cu ajutorul lor ca sa fii mereu o persoana cu un minim de miscare zilnica. Iata cum arata programul:
 

Saptamana 1

 
Iti propunem un exercitiu combinat care iti va accelera arderile din corp si iti va lucra picioarele per total, soldurile, fesele, bratele si abdomenul. Credeai ca nu exista asemenea exercitiu? Iata ca da, doar ca poate nu i-ai acordat prea multa incredere pana acum. Este vorba de genuflexiuni clasice combinate cu genuflexiunile sumo. Va trebui sa executi 30 de genuflexiuni clasice si 30 de genuflexiuni sumo, cu intensitate putin mai mare.
 
 
 
Genuflexiunile clasice se executa cu picioarele usor departate, spatele drept, abdomenul incordat, mainile pe langa corp ca sa le poti lucra si pe ele si te ajuta sa revii in pozitia initiala si greutatea se lasa pe calcaie in timp se fundul se lasa pe spate cat de mult poti.
 
 
Genuflexiunile sumo se executa stand cu picioarele cat poti tu de departate si in rest se executa ca si genuflexiunile clasice. Pentru diversitate, te poti ridica cat pe un varf de picior cand pe altul in pozitia de sumo. Este singurul exerciitu care lucreaza exceptional picioarele, exact unde au nevoie femeile (coapse externe, coapte interne, gambe si glezne).
 
 

Saptamana 2

 
Iti propunem un exercitiu combinat cu rezultate pentru brate, abdomen si picioare. Vei inlocui cu succes abdomenele clasice care ar pune pe oricine in dificultate. Se executa 30 de secunde, pauza 10 secunde si apoi se executa inca 30 de secunde. Se executa stand intins pe saltea sau un pat cu saltea relativ tare, mainile sa fie pe langa corp si vei ridica pe rand cate un picior si il vei cuprinde cu mainile, incordand abdomenul. Genunchiul trebuie sa ajunga la piept ca sa poti face asta. Miscarea este cand pe un picior cand pe altu.
 
 
 

Saptamana 3

 
Iti propunem un exercitiu pentru solduri, brate si muschii abdominali oblici. Singurul accesoriu de care ai nevoie este o sticla cu apa de 1 litru pe care o vei tine in mana cu partea catre care te apleci in lateral. Sunt necesare 60 de aplecari in partea stanga si 60 in partea dreapta. Poti face o pauza de 10 secunde intre reprize.
 
 

Saptamana 4

 
Iti propunem un exercitiu care lucreaza intreg corpul, atat prin stimularea arderilor cat si cu actiune directa in zonele cu probleme.  Iti propunem un exercitiu Plank pe-o parte si abdomene oblice, dar si miscare pentru picioare si brate. Se executa stand pe-o parte pe o saltea tare pe podea spirjinit in cotul de sub tine si coapsa de sub tine. Bratul din aer se duce dupa cap, iar cotul trebuie sa atinga genunchiul din aer. Sunt necesare 30 de repetari pe-o parte, 10 secunde pauza si 30 repetari cealalta parte.
 
 
Programul se reia in fiecare luna si daca poti sa maresti numarul de repetari cu 5 este perfect.
 

 

Tags:
distrugi grasimea
cate un exercitiu pe saptamana in 2 luni
fara pic de grasime
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare