Ce masuri trebuie sa iei ca sa scapi de soldurile proeminente si coapsele pufoase?

Motivatie 09.07.2018 dietetik
Cu greu gasesti o femeie care sa se simta multumita de soldurile si coapsele sale si asta pentru ca cel mai adesea grasimea se acumuleaza fix in aceste zone in straturi mai mari. Spre bucuria lor, barbatii nu au astfel de probleme pentru ca nu au oscilatii hormonale si nici prea mult tesut adipos precum femeile. Daca si femeile ar avea putina masa musculara, grasimea nu s-ar mai acumula atat de usor. Din pacate, nu ne putem programa corpul sa slabeasca fix in zonele dorite, motiv pentru care trebuie sa muncim putin mai mult pentru a ajunge la rezultatele dorite.
 
Nu este de ajuns sa alegi doar alimente sanatoase in regimul tau alimentar si asta pentru ca trebuie avuta o grija deosebita si la combinarea alimentelor, dar si la procentul din fiecare categorie alimentara pe care o avem in farfurie. De exemplu, nu este indicat sa consumam la o masa 80% carbohidrati si doar 20% proteine vegetale. Un alt aspect este ca pana si alimentele sanatoase pot ingrasa daca sunt consumate excesiv si la ore nepotrivite. Nu trebuie sa fii specialist in nutritie, dar cateva notiuni elementare, simple poti invata sa le pui in practica. In cadrul acestui articol vei invata tot ce ai nevoie ca sa scapi de zonele problema:
 
1.Nu te pacali cu diete care ofera rezultate minune peste noapte. Acestea nu sunt eficiente in cazul tuturor, iar daca sunt, in scurt timp va aparea si efectul yo-yo de revenire a kilogramelor intr-un numar si mai mare poate. Exista atatea diete sanatoase, echilibrate din care poti alege si care ofera rezultate mai lente, dar sigure. Poti alege dieta mediteraneana, considerata cea mai sanatoasa dieta din lume si care aduce si beneficii pentru sanatate, dieta nordica bazata mai mult pe alimente gatite cat mai putin sau deloc, dieta ketogenica, dieta Rina si asa mai departe. Alege ce-ti place sa mananci pentru ca va fi mult mai usor sa tii dieta.
 
2.Silueta nu se mentine doar cu o dieta de 1-2 saptamani si apoi sa revii la vechile obiceiuri proaste care te-au adus in stadiul de a tine dieta. Se recomanda o dieta potrivita care sa devina un stil de viata. In permanenta trebuie sa acorzi o grija deosebita alimentatiei.
 
3.Alege sambata ca zi de trisare. Poti manca fast food, paste, dulciuri, sucuri carbogazoase, produse de patiserie. Ideea este sa trisezi doar la o singura masa in acea zi. 
 
 
 
4.Alege doar alimente cu foarte putine calorii pentru ca oricum le-ai combina nu au cum sa-ti aduca kilograme in plus si nu ai nevoie de cunostinte complexe de nutritie.
 
5.Consuma zilnic si foarte des alimente crude. Vei castiga mai multi nutrienti decat prin gatire.
 
6.O masa satioasa nu inseamna sa combini alimente mult prea diferite si mult prea grele la stomac. Exista multe alimente sanatoase ce ofera satietate precum semintele de quinoa, hrisca, fulgii de ovaz, pastele bio din legume, tofu, naut, linte, natto, etc.
 
7.Nu scoate de tot carnea din alimentatie, ci consum-o de 2-3 ori pe saptamana in primele 2 saptamani de dieta, iar apoi de 3-4 ori pe saptamana. Carne slaba inseamna 2-3 felii de bacon slab sau sunca slaba de pasare sau 1 palma de carne slaba precum piept de pui, piept de curcan, copanele mici fara grasime, peste, ton in apa, sardine, fructe de mare.
 
 
8.Foloseste 1 lingura de ulei de masline la gatit sau deloc daca se poate. Vei slabi imediat daca injumatatesti cantitatea de ulei folosita pana la dieta. Carnea se gateste oricum la grill, la abur sau la cuptor pentru slabire si mentinere.
 
9.Nu orice fructe sunt recomandate pentru slabire si asta pentru ca au mult zahar. Alege mai degraba lamai, lime, grapefruit, kiwi, ananas fara zahar, pepene rosu, pepene galben, avocado, papaya, mango, portocale, nectarine, mere, fructe de padure, capsune. Incearca aceste smoothieuri pentru fiecare zi a saptamanii!
 
 
10.Un fel de mancare trebuie sa fie curat, adica cat mai simplu preparat. Nu te complica cu zeci de ingrediente. Risti astfel sa adaugi calorii inutile.
 
11.In primele 2-3 saptamani de dieta se recomanda sa scazi numarul de calorii fata de cum te-ai obisnuit cam cu 500 la numar. Astfel, corpul va arde din propria grasime.
 
 
12.Alege exercitii fizice Pilates cu tinta. In cazul de fata ai nevoie de exercitii strict pentru zona coapselor si a soldurilor.
 

 

Tags:
coapse pufoase
solduri proeminente
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare