Ce poti face ca sa nu mai mananci prea mult

Atat de mult ni se vorbeste despre un mod corect si unul gresit de a alege alimentele incat ajungem la impresia ca oamenii slabi stiu cumva mai multe despre nutritie decat noi. Si atunci cand vom sti si noi cum sa ne alegem alimentele vom reusi sa fim slabi fara sa ne mai chinuim.

Adevarul este insa ca daca ii iei la bani marunti acesti oameni nu prea stiu mare lucru despre alimente. La teorie suntem infinit mai buni decat ei. Stim cum sa le combinam. Intelegem ce inseamna carbohidrati. Stim de ce avem nevoie de proteine. Apreciem de ce este bun un smoothie de spanac. Si cu toate acestea ei sunt slabi si noi ar trebui sa mai dam jos. Din ce cauza?

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Ei bine, foarte mult tine de obiceiuri. Obiceiuri pe care trebuie sa ti le impui si tu sa le respecti:

1. Nu manca daca nu ai o farfurie

Poate ca ti se pare o regula absurda, dar asta te va scapa de mancatul pe strada, dar si de vizitele repatate la frigider. Daca iti pui mancarea intr-o farfurie iti va fi mult mai clar ce anume ai mancat si cum arata o portie care te satura. 

 

2. Nu manca repede

Incepe intotdeauna cu un pahar de apa inainte de a manca. Si nu manca repede, mesteca bine fiecare inghititura. Stomacul are nevoie cam de 15 minute ca sa transmita creierului ca esti satul. Si, daca nu esti atent, adesea poti rata aceasta senzatie de satietate.

 

3. Nu mai face altceva in timp ce mananci

Daca lucrezi, te uiti la televizor, vorbesti la telefon sau faci orice altceva care necesita concentrare in timp ce mananci vei sfarsi mancand mult mai mult.

 

4. Redu portiile

Invata care sunt portiile care te satura si nu iti pune in farfurie mai mult de atat ca sa nu te simti nevoita sa mananci mai mult decat ai nevoie. Cel mai simplu mod de a reduce portiile este sa cumperi farfurii mai mici. 

 

5. Nu te infometa

Infometarea nu a fost niciodata calea corecta catre slabire. Pentru ca nu vei sfarsi intotdeauna mancand mai mult.  Fie acum fie peste doua saptamani. Asa ca nu te gandi sa renunti la o masa daca nu vrei sa mananci enorm la urmatoarea.

 

Tags:
obiceiuri
slabire
ingrasare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare