Ce sa mananci dupa slabire ca sa-ti mentii silueta fara stres?

Alimentatie 07.11.2018 dietetik
Oricine poate gasi o dieta cu ajutorul careia sa slabeasca atat cat isi doreste, avand in vedere ca avem o multime la indemana. Piata este plina de tot felul de diete de detox, slabire, diete pentru gurmanzi, persoane ocupate si asa mai departe. Cei mai multi isi aleg dietele care ofera rezultate intr-un timp relativ scurt si se simt mandri de silueta tot o perioada scurta de timp. Asta se intampla pentru ca o slabire mult prea rapida nu este prea sanatoasa si te scapa de apa din organism si iti scad masa musculara. Adevarata problema apare dupa ce incheiem dieta si asta pentru ca apare inevitabilul efect yo-yo. Daca si tie ti s-a intamplat asta, trebuie sa citesti randurile urmatoare!
 
Diete, diete si iar diete! Cea mai simpla slabire este cea prin infometare pentru ca nu ai de respectat reguli, nu te gandesti la cine stie ce meniuri si nu te complici cu gatitul si pregatirea meniurilor, dar iata ca totul este o iluzie. Realitatea este ca dietele draconice nu ajuta la topirea grasimii, ci ne scapa de lichidele din corp. De asta atunci cand ne cantarim ni se pare ca am slabit enorm de mult si peste 2-3 saptamani ne intrebam de ce arata iar mult cantarul.
 
Secretul slabirii sanatoase si eficiente este alegerea dietelor sanatoase cu un aport caloric potrivit organismului, care ne permit sa mancam exact cee ace ne place, dar sa fie calorii de buna calitate si pline de nutrienti si daca se poate sa ne facem un adevart stil de viata din acel regim alimentar. Dezavantajul pentru unele persoane care isi doresc rezultate peste noapte este ca vor vedea rezultatele progresiv si intr-un timp mai lung, dar satisfactia adevarata vine din faptul ca ce ai dat jos nu se redepune degraba. 
 
 
Slabirea progresiva nu scade masa musculara, nu elimina lichidele corpului in totalitate, ci topesc strict depozitele de grasime. Mai poarta numele de slabire in grasime si nu slabire in apa si muschi. Se crede ca saptamanal poti pierde maxim 1-1,5 kilograme de grasime, iar de cantiattea de apa nu are rost sa mentionam pentru ca oricum poti pierde si 3 kilograme in functie de cat de bine te hidratezi si daca faci exercitii cardio simple.
 
 
Acestea fiind spuse, nu este de mirare ca multe persoane se pot simti frustrate la un moment dat din cauza procesului de slabire. Acesta este si motivul pentru care ni se poate parea greu. Slabesti si te ingrasi inapoi chiar mai mult in unele cazuri. Este foarte periculos pentru organism, pentru ca il privan de nutrienti esentiali, ne slabim imunitatea si ne dam peste cap rata metabolica. Ce sa mai spunem de inesteticele vergeturi? Toata lumea se teme de ele!
 
Vrem sa-ti facem viata mai usoara si sa-ti dezvaluim cele mai bune sfaturi pentru o slabire de calitate pentru ca nu conteaza doar aspectul fizic, ci si sanatatea, dar si placerea de a ne bucura de mancarea care ne place. Citeste cu atentie:
 
1.Gaseste o dieta progresiva, care ofera rezultate frumoase si nu una draconica, care infometeaza. Vei gasi pe internet tot felul de diete sanatoase daca cauti cu atentie. De exemplu, o dieta sanatoasa si progresiva ar fi dieta mediteraneana. Este considerata chiar cea mai sanatoasa din lume si cea mai eficienta in ceea ce priveste slabirea si asta pentru ca previne boli precum obezitatea, diabetul, bolile cardiovasculare, etc. 
 
Practic cuprinde cate putin din toate categoriile alimentare si nu vei simti niciodata senzatia de foame. Chiar daca ajungi la silueta dorita dupa inchierea dietei nu exista restrictii sa pui punct. Exista marele avantaj de a-ti face un adevarat stil de viata cu o astfel de dieta.
 
 
2.Pentru ca nu oricine isi permite sa apeleze la serviciile unui specialist ca sa-i spuna exact cu ajutorul unor aparate speciale cat trebuie sa manance zilnic pentru a slabi in grasime si nu din apa si muschi, cel mai bine este sa te limitezi la 1000-1200 de calorii pe zi. Organismul va avea energia necesara. Nu vei simti foamea, vei manca si ce-ti place, iar grasimea va fi topita. 
 
3.Daca este sanatos sa consumam minim 1000 de calorii pe zi pentru a crea deficit caloric, inseamna ca ne ingrasam pentru ca mancam dublu pana a ne dori slabirea.
 
 
4.Poti injumatati protiile de mancare la fiecare masa principala!
 
5.Pregateste-ti meniurile cu o seara inainte si respecta mesele.
 

 

Tags:
slabire
ce sa mananci dupa slabire
mentii silueta fara stres
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare