Ce spui de o supa greceasca de vara? - este nutritiva, hipocalorica si iti face talia subtire

Te-ai saturat de supele clasice si vrei ceva deosebit? Avem o propunere interesanta pentru tine si anume supa greceasca care nu lipseste din restaurante in sezonul estival. Este nutritiva si destul de  versatila. Femeile vor consuma toata vara aceasta supa-minune si asta pentru ca le ajuta sa obtina o talie de viespe asa cum viseaza si sa scape de surplusul de kilograme. Partea buna este ca nu trebuie sa fii experta in ale gastronomiei ca sa te bcuuri si tu de ea. Se prepara repede, iar pasii sunt foarte usori. 
 
Vei castiga multi nutrienti daca consumi o ciorbica in stil grecesc. Pentru ca vei folosi la preparare atat legume, verdeturi cat si galbenus de ou, iaurt si piept de pui vei castiga vitamine, minerale, antioxidanti puternici, fibre de calitate, proteine de origine vegetala si animala. Nu este de mirare ca ciorba este ideala pentru cei care vor sa slabeasca sau care vor sa-si mentina silueta fara a depune prea mult efort.
 
Daca este sa ne luam dupa gusturile fiecaruia se pot lua in calcul multe combinatii de ingrediente, care de care mai inedite, dar nu toate sunt si sanatoase. Ciorba clasica contine smantana grasa, multe oua si mult piept de pui. Mai exista si varianta sa faci o pasta cremoasa la blender din legumele fierte in zeama si apoi sa torni peste ciorba amestecul obtinut, dar vrei obtine o supa mult prea consistenta si te complici prea mult cu detaliile. Noi iti recomandam o supa de un galben minunat, dar usor translucida si fara sa fie prea incarcata exact asa cum avem nevoie in sezonul cald.
 

Te intrebi de ce sa alegi o supa greceasca?

 

Sunt multe supe din care poti alege chiar cu specific romanesc, dar daca vrei ceva usor si inedit trebuie sa alegi supa greceasca. Credem ca se potriveste mai bine cu zilele toride cand avem nevoie de multa hidratare si nutrienti. Iata beneficiile supei:
 
1.O digestie mai buna, iar asta inseamna ca slabirea este asigurata. Metabolismul alert va face sa dispara atat grasimea subcutanata cat si grasimea viscerala (este acea grasime care se depune in jurul si interiorul organelor interne si dau aspect de burta umflata in permanenta); la persoanele cu burta nu este vorba doar de grasime externa, se pare;
 
2.Favorizeaza eliminarea toxinelor destul de usor fiind light si lichida spre deosebire de o supa crema sau mult prea incarcata.
 
3.Este o supa hipocalorica, asta insemnand ca poate fi consumata si noapte tarziu daca ti se face foame.
 
4.Organismul va primi un boost de vitamine, minerale, antioxidanti si multi alti nutrienti esentiali; nu vei mai avea nevoie de suplimente alimentare.
 
5.Iti curata intestinele, deci vei putea tine la distanta cancerul de colon si rectal.
 
 
 

Cum preparam minunata supa greceasca?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Am luat ce este mai bun de la fiecare tip de supa in parte si am gasit reteta ideala pentru o supa cat mai light, dar consistenta in acelasi timp. Ingredientele necesare sunt:
 
  • 1 piept de pui dezosat (il fierbi separat si apoi il faramitezi) – poti pune si 2 piepturi de pui daca vrei ca supa sa te tina mai multe zile
  • 1 ceapa galbena medie – tocata
  • 1-2 galbenusuri de ou – daca nu vrei o supa mult prea galbena si prea consistenta adauga doar 1 galbenus
  • Jumatate de cana mica de orez integral
  • Jumatate de radacina de telina
  • 1 fir de ceapa verde - tocata
  • 2 morcovi – taiati marunt
  • Sucul de la o lamaie sau lime
  • 4 linguri mari de iaurt grecesc cu putina grasime (sa nu fie degresat, pentru ca este nevoie de putina grasime la supa ca sa nu se taie de la oua)
  • 1-2 linguri de vegeta 
  • Ierburi aromatice (patrunjel, rozmarin, marar)
  • 1 lingura de ulei de masline – daca tot este o supa de inspiratie greceasca

 
Pasii de preparare sunt simpli. Pieptul de pui se pune  intr-o oala la fiert in apa cat sa-l acopere si ai grija sa elimini spuma cu o lingura. Cand nu mai face spuma adauga orezul, legumele si condimentele si lasa-le maxim 50 de minute pe foc. Prepara intre timp sosul din iaurt, zeama de lamaie fara samburi si galbenusurile, adauga 1 polonic de zeama de supa si amesteca bine. Pune apoi amestecul in supa si mai lasa pe foc inca 5 minute.
 

 

Tags:
supa greceasca
supa de vara
supa hipocalorica
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare