Cel mai simplu meniu de slabit bazat pe oua fierte tari - minus 9-10 kg

Diete celebre 22.05.2018 dietetik
Un aliment ideal la indemana cand vine vorba de slabire ar fi oul, dar nu consumat sub forma de omleta, ochi sau umplut cu maioneza, ci consumat fiert tare. Nu mai este un secret ca ouale sunt satioase si ca au in compozitie o multime de nutrienti importanti pentru organism, astfel ca o slabire cu ajutorul lor poate fi pe placul multor persoane. Desi exista controverse cum ca ouale ar ingrasa si chiar ca ar da peste cap nivelul colesterolului, ei bine, nu este deloc asa. Cert este ca nu putem renunta nici la albus, dar nici la galbenus si asta pentru ca au in compozitie substante a caror eficienta creste doar daca interactioneaza.
 

De ce ar fi eficienta o dieta pe baza de oua fierte tari?

Nu te gandi acum ca va trebui sa consumi doar oua. Meniul de 2 saptamani este destul de diversificat si iti ofera posibilitatea de a alege ce ingrediente iti plac. Pentru ca poti consuma doar alimente sanatoase si cu putine calorii, poti “abuza” cat vrei de ele, intrucat nu-ti vor ameninta silueta. In plus, contin o multime de nutrienti speciali.
 
Stim ca in prima faza poate speria o astfel de dieta mai ales daca te uiti la meniu, dar adevarul este ca este special pentru persoanele sedentare care nu au nevoie mai mult de 1000-1200 de calorii pe zi, iar zilele ce par sa aiba putine calorii, tine cont ca sunt de calitate si ofera satietate pentru mult timp. Dieta te ajuta sa slabesti aproape 10 kg in 14 zile in functie de organism.
 
 

Prima saptamana

Luni

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală (sau orice fruct citric)
Prânz – 2 cartofi dulci fierţi sau copţi şi 2 mere
Cină – un bol cu salată de legume şi piept de pui sau curcan fiert, la grill sau la cuptor
 

Marţi

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – un bol cu salată de legume verzi şi piept de pui sau curcan la grill, fiert sau la cuptor
Cină – o salată de legume, o portocală şi 2 ouă fierte tari
 
 

Miercuri

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – o felie de brânză cu conţinut redus de grăsime, o roşie şi un cartof dulce fiert sau copt
Cină – o salată de legume cu piept de pui sau curcan la grill, fiert sau la cuptor
 

Joi

Micul dejun – 2 oua fierte tari şi o portocală
Prânz – un fruct la alegere
Cină – o salată de legume cu piept de pui sau curcan făcut la abur
 
 

Vineri

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – o porţie de legume la abur şi 2 ouă fierte tari
Cină – o slată cu peşte la grill

Sâmbătă

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – un fruc la alegere
Cină – legume şi piept de pui sau curcan făcute la abur
 

Duminică

Micul dejun – 2 ouă şi o portocală
Prânz – salată de roşii, legume şi piept de pui sau curcan făcute la abur
Cină – legume la abur
 

Săptămâna a doua

Luni

Mic dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – salată de legume cu piept de pui sau curcan la grill, cuptor sau la abur
Cină – o portocală, salată de legume şi 2 ouă fierte tari
 

Marţi

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – 2 ouă fierte tari cu legume făcute la abur
Cină – salată de legume cu peşte la grill
 
 

Miercuri

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – salată de legume cu piept de pui sau curcan fiert, la grill sau la cuptor
Cină – o portocală, salată de legume, 2 ouă fierte tari
 

Joi

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – legume la abur, o felie de brânză cu continut redus de grăsime şi 2 ouă fierte tari
Cină – salată de legume cu piept de pui sau curcan gatit la grill, fiert sau la cuptor
 
 

Vineri

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – salată de legume cu sardine (sa nu fie in ulei)
Cină – salată de legume cu 2 ouă fierte tari
 

Sâmbătă

Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală
Prânz – salată de legume cu piept de pui sau curcan fiert, la grill sau la cuptor
Cină – un fruct la alegere
 
 

Duminică

 Micul dejun – 2 ouă fierte tari şi o portocală

 Prânz – legume şi pui făcute la abur

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 Cină – legume şi piept de pui sau curcan la abur
 
 
 

 

Tags:
meniu simplu de slabit
oua fierte tari
meniu de slabit bazat pe oua fierte
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare