Cel mai usor de facut mic dejun

Seara avem ganduri pline de curaj pentru a doua zi. Doar ca ne trezim si cadem iar intr-o rutina care nu ne mai lasa timp pentru nimic. Asa ca mic dejunul pe care sigur il vei lua este cel pe care il pregatesti cu o seara inainte.

Va vom arata unul care are un gust perfect, chiar daca nu il faci atunci, pe loc.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Ingrediente de care ai nevoie

o jumatate de cana de lapte de cocos

o jumatate de cana de fulgi de ovaz

o lingura de seminte de chia

2 linguri de migdale

o jumatate de lingura de sirop de artar

o lingurita de extract de vanilie

 

Cum se pregateste

Pune toate ingredientele impreuna intr-un borcan cu capac. Tine la frigider pana a doua zi dimineata.

Cand te trezesti doar adaugi deasupra cateva bucati din fructele favorite si este gata!

 

O astfel de masa are 345 de calorii. Ea poate fi la fel de bine pregatita si daca schimbi ingredientele: de exemplu poate sa iti placa laptele de vaca sau de migdale. Poti schimba si tipul de seminte si sa renunti la indulcitor, daca folosesti fructe mai dulci, cum ar fi bananele.  

 

Sursa: fitsugar.com

Tags:
mic dejun
fulgi ovaz
migdale
seminte chia
lapte de cocos
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare