Cele 4 exercitii simple Pilates care iti subtiaza picioarele si coapsele in doar 1 luna - doar 5 minute pe zi

Fitness 10.05.2018
Daca tot a venit caldura, este inevitabil sa nu ne descoperim picioarele. Din pacate, nu toate femeile se pot bucura de coapse subtiri si picioare tonifiate. Nici macar daca esti foarte slaba nu inseamna ca esti si multumita de aspectul picioarelor tale si asta pentru ca poti avea muschii lasati, iar pielea are acel aspect “pufos”. Pentru ca femeile au mai mult tesut adipos decat barbatii, ele sunt predispuse atat la celulita cat si retentie de apa. Cate obstacole trebuie sa indure femeile doar ca sa arate bine in rochia preferata! Pentru ca stim insa cat esti de ocupata in viata de zi cu zi, noi iti propunem 4 exercitii pilates simple pentru subtierea si tonifierea picioarelor. Sunt atat de simple incat oricine le poate face chiar daca nu a mai facut miscare niciodata.
 
Cele mai usoare si mai indicate exercitii pentru femei sunt cele Pilates si asta pentru ca iti folosesti propria greutate ca sa-ti sculptezi muschii si iti mentin un ritm cardiac constant de alert, care sa favorize o slabire frumoasa si progresiva. Astfel de exercitii merg facute atat la sala de fitness, dar si in propria sufragerie. Si ghici ce? Nu-ti va lua mai mult de 5 minute pe zi sa le faci si mai trebuie sa stii ca rezultatele se pot observa intr-o luna. Iata cum arata mult laudatele exercitii:
 

1.Exercitiu pe podea

 

Este un exercitiu care iti va placea cu siguranta. Trebuie sa te asezi  pe podea sau pe un pat cu saltea relativ tare si sa incerci sa tii picioarele departate, dar sa ai grija sa-ti lipesti talpile. Tot lipite trebuie sa le mentii si in timpul exercitiului. Spatele trebuie sa fie lipit de podea sau saltea, iar tu sa-ti ridici fundul, ajutandu-te de genunchi. ATENTIE! Talpile trebuie sa ramana lipite pentru ca exercitiul sa fie cat mai intens. 
 
Exercitiul este de fapt podul pe loc si se executa timp de 50 de secunde. Poti numara in gand sau iti poti pune cronometru la telefon. Pe cat pare de simplu acest exercitiu si probabil il mai tii minte de la orele de sport din copilarie sa stii ca-ti lucreaza atat picioarele, soldurile cat si abdomenul.
 
 
 

2.Exercitiu combinat cu 4 sarituri

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Trebuie sa stai in picioare si sa sari de pe loc cu mainile in aer. 2 sarituri vor fi sarind, apoi te opresti si ridici in lateral piciorul drept, apoi piciorul stang. Si acest exercitiu dureaza tot 50 de secunde. Acest exercitiu este chiar distractiv si pe langa faptul ca-ti lucreaza picioarele frumos are si efect cardio, adica iti accelereaza ritmul cardiac pentru a arde mai usor caloriile.
 
 
 
 
 

3.Exercitiu pe-o parte

 

Trebuie sa te asezi pe podea sau pe un pat cu saltea relativ tare, te sprijini in cot si in coapsa de sub tine. Trebuie sa fii asezata in linie dreapta ca sa iti poti tine picioarele indoite si in spate. Exercitiu se executa stand in cot si genunchi pe-o parte si ridici piciorul aflat deasupra. Tot 50 de minute trebuie sa executi si acest exercitiu. Apoi schimbi cu celalalt picior. Exercitiul iti va lucra bratele si picioarele.
 
 

4.Podul pe loc leganat

 

Trebuie sa te asezi iar pe podea sau pe pat in pozitie ca si cum te-ai pregati sa faci podul pe loc de jos. Seamana cu exercitiul anterior, doar ca in acest caz exista o diferenta si anume cand iti ridici bazinul trebuie sa o faci in mod leganat. Mai intai pe coapsa stanga apoi pe cea dreapta si tot asa. Sunt necesare tot 50 de secunde.
 
Ai grija sa nu atingi podeaua, ci sa stai cu spatele deasupra ei. Asa va fi mai intens exercitiul. Acest exercitiu iti va lucra intens atat abdomenul cat si coapsele si picioarele. 
 
Spuneam si anterior ca nu-ti va lua mai mult de 5-7 minute pe zi sa pui in practica acest antrenament. Este simplu, distractiv si de efect, dar daca vrei rezultate si mai rapide de o luna poti face cate 2-3 reprize a cate 50 de secunde pentru fiecare exercitiu in parte si cate 10 secunde pauza intre ele.
 
 

Ce sa faci dupa exercitii?

 

La 30 de minute dupa antrenament ai nevoie de proteine, asa ca iti propunem un smoothie din fructe, legume si ierburi aromatice. Vei castiga pe langa proteinele vegetale fibre, vitamine, minerale si antioxidanti, care iti vor da si mai multa energie.
 

 

Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare