Consuma ceapa mov sau rosie pentru slabire - meniu de 1 saptamana pentru slabire si modelare corporala

Diete clasice 31.07.2018 dietetik
Multi fug de ceapa, dar nu au idee ce aliat de nadejde este in curele de slabire. De asemenea, daca chiar nu suporti aroma pregnanta a cepei te sfatuim sa inlocuiesti ceapa galbena cu cea rosie sau mov. Este mult mai sanatoasa si gustoasa si are o aroma mult mai suportabila pentru persoanele sensibile. Putini stiu inca ca exista si o dieta de o saptamana bazata pe consumul de ceapa rosie si care ajuta la topirea a 4-5 kilograme fara efort. 
 
Poate parea imposibil sa slabesti asa mult doar consumand o banala ceapa, dar noi iti spunem ca se poate doar daca incluzi ceapa rosiatica la orice mancare. Secretul este sa fie in stare cruda, pentru ca asa nu-si pierde nutrientii. Exista multe mancaruri doar din ceapa si anume sosuri, supe lichide, supe crema, freshuri din ceapa rosie si chiar dulceata care este absolut delicioasa si deloc intepatoare ca aroma. 
 
Ca sa intelegi mai bine cum ajuta ceapa rosiatica la slabire iti vom spune ca are in compozitie multe vitamine si minerale (vitaminele A, B, C, fosfor, potasiu, mangan), uleiuri volatile benefice, antioxidanti puternici gratie culorii rosiatice si fibre importante. Consumand ceapa rosie in mod regulat vei observa ca digestia se imbunatateste complet, metabolismul devine alert, nivelul colesterolului rau scade, deci vei tine la distanta bolile cardiovasculare, racelile, parazitii intestinali si chiar cancerul de stomac si colorectal. Un alt plus pentru femei este ca te scapa de retentia de apa gratie continutului de potasiu si de celulita fiind un arzator de grasime.
 
Un meniu de o saptamana bazat pe consumul de ceapa este unul variat si echilibrat, deci nu te gandi ca vei consuma ceapa goala pe paine zi de zi. Ceapa are avantajul ca este destul de versatila si este usor sa o incorporam in diverse mancaruri sanatoase daca tinem la silueta. Iata cum arata mesele:
 

ZIUA 1

Micul dejun – sandvis sanatos, dar cu de toate la care sa folosesti miez de paine rumenita, crema de branza cu putine grasimi, rosii mari, castraveti, cateva felii de bacon sau sunca slaba, frunze de salata si ceapa rosie taiata julien
Gustare – fresh din spanac sau varza kale, grapefruit si ceapa rosie (ai nevoie de blender)
Pranz – supa din ceapa rosie (o supa cat se poate de simpla si light)
Gustare – 1-2 cepe rosii la grill
Cina – o salata Caesar cu rosii, castraveti, masline fara samburi si fara sare, branza feta, frunze de salata patrunjel, crutoane si multa ceapa rosie taiata julien
 
 
 

Ziua 2

Micul dejun – 1-2 bruschete cu sos salsa caliente realizat in mare parte din ceapa rosie tocata – se gateste la cuptor
Gustare – jumatate de grapefruit
Pranz – supa Gaspacho cu rosii si ceapa rosie (ai nevoie de blender)
Gustare – jumatate de grapefruit
Cina – salata cu ton in apa, frunze de salata, multa ceapa rosie si rosii
 
 

Ziua 3

Micul dejun – o salsa mexicana vegana (o pita, rosii, castraveti, fasole neagra sau naut, curry, porumb, ceapa rosie si frunze de salata)
Pranz – iahnie de fasole cu patrunjel tocat si ceapa rosie
Gustare – 1 smoothie din fructe si legume
Cina – peste la grill cu saramura de ceapa rosie si salata de verdeturi
 
 

Ziua 4

Micul dejun – salata de humus cu rodie, ulei de masline si ceapa rosie
Gustare – 1 portocala
Pranz – supa din piept de pui faramitat, ceapa rosie, broccoli, telina, morcovi si dovlecei
Gustare – 1 banana
Cina – salata de cuscus cu legume crude si verdeturi plus multa ceapa rosie
 
 

Ziua 5

Micul dejun – smoothie cremos facut la blender cu usturoi, marar, patrunjel tocat, seminte de chia si ceapa rosie
Gustare – 1-2 kiwi
Pranzpiept de pui acordeon cu ceapa rosie si rosii
Gustare – 1 smoothie
Cina – 1-2 rosii umplute cu seminte de quinoa, rosii, patrunjel, parmezan si multa ceapa rosie
 
 

Ziua 6

Micul dejun – scrob turcesc cu rosii, sos de bulion si ceapa rosie
Gustare – smoothie
Pranz – supa bulgareasca din iaurt, usturoi, ceapa si patrunjel (iata reteta)
Gustare – smoothie
Cina – dovlecei sau binete umplute cu legume crude tocate si ceapa rosie – preparare la cuptor
 
 

Ziua 7

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Micul dejun – salata de dovlecei sau vinete cu multa ceapa rosie
Gustare – smoothie
Pranz – ciuperci champignon umplute cu rosii, verdeata si ceapa rosie, decorate cu parmezan
Gustare -  jumatate de grapefruit
Cina – tofu cu creveti, verdeata si ceapa rosie (sau doar din legume asortate si ceapa rosie)
 

 

Tags:
modelare corporala
ceapa rosie
meniu de 1 saptamana pentru slabire
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare