Contureaza-ti muschii

Trasul de fiare e doar o parte a procesului. Alimentatia si odihna sunt la fel de importante in procesul prin care iti definesti musculatura. Contureaza-ti muschii si alfel decat la sala. Imediat iti explic cum sa procedezi.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Solutia nu e sa petreci timp non-stop in sala. Dimpotriva, ai nevoie de timp de recuperare. Cel putin o zi intre antrenamente, sustin expertii citati de fitbie.com.

Ridicarea de greutati consuma multe calorii asa ca ai nevoie de proteine ca sa reusesti.

 

Specialistii recomanda sa consumati intre 300 si 500 de calorii in plus in zilele de antrenament.

 

Dupa ce tragi de fiare ai nevoie imperioasa de un masaj. Te ajuta sa iti destinzi muschii tensionati. Procedeul nu reuseste doar sa impulsioneze procesul de recuperare ci imbunatateste chiar mobilitatea.

Iti conturezi muschii permanent, nu doar la sala. Iar recuperarea se face pana si in somn. Corpul repara multe daune atunci cand se odihneste, asa ca incearca sa ai un program regulat de somn. Extenuarea merge mana in mana cu somnul insuficient si iti afecteaza performanta.

Cum scapi de febra musculara?

Antrenamentele dure nu trebuie sa iti lase dureri. Cum le previi? Cu un dus rece care reuseste sa reduca durerile la jumatate, arata un studiu recent. Medicii recomanda sa stam cam cinci minute in apa nu rece dar calduta. Ce ziceti, va bagati?  

Tags:
Contureaza-ti muschii
mers la sala
fitness usor
calorii
calculator de calorii
febra musculara
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare