Slabeste chiar si cu 5 mese pe zi. Incearca meniul!

Diete speciale 04.12.2017

Multe diete sunt dificil de tinut si asta pentru ca te restrictioneaza la orele de mese, alimente si cantitatea de mancare, motiv pentru care te simti lesinat de foame o zi intreaga si abia ai energie sa-ti desfasori activitatile. Daca iti este cunoscuta situatia, trebuie sa citesti randurile urmatoare!

 
Pare greu de crezut ca poti slabi frumos si sanatos avand 5 mese pe zi si mancand absolut ce doresti,dar atata timp cat ai grija ca alimentele sa fie sanatoase si gatite corect nu iti va fi afectata silueeta. In cele 5 mese intra cele 3 mese principale ( micul dejun, pranzul si cina) , iar restul meselor sunt reprezentate de gustarile dintre mese.
 
Trebuie sa spun ca nu va fi usor cand ti se face foame sau pofta de ceva si asta pentru ca avem prostul obicei de a manca tot ce avem la indemana. Cand iti este foame tot ce vrei este sa rontai ceva. Daca vrei cu adevarat sa slabesti cu acest meniu, trebuie sa-ti cumperi alimentele necesare cu o saptamana inainte, iar meniul se stabileste seara pentru ziua urmatoare. In aceest mod vei avea un program bine pus la punct si vei manca doar ce este gatit de tine.
 

Care sunt beneficiile celor 5 mese pe zi?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Beneficiile sunt multe, dar va las pe voi sa decideti daca vi se potriveste acest meniu:
 
 
1.Vei avea mereu energie pentru a-ti desfasura activitatile zilnice si asta pentru ca zaharul din sange este tinut sub control 
 
2.Poti controla ingredientele si cantitatile mult mai bine decat daca ai manca in oras 
 
3.Cele 2 mese sunt de fapt gustari, care se iau intre micul dejun si pranz si intre pranz si cina si ai posibilitatea de a-ti face poftele dulci sau cele de fast-food cu alimente sanatoase
 
4.Stomacul se va micsora si asta pentru ca vei manca putin si des, iar in timp vei ajunge sa consumi din ce in ce mai putina mancare daca te hotarasti sa faci un stil de viata din acest regim alimentar

5.Fiind portii mici de mancare iti poti permite anumite trisari in dieta fara urme vizibile la silueta
 
6.Iti accelerezi metabolismul, intrucat va fi stimulat destul de des in timpul meselor si gustarilor
 
7.Nu exista efecte secundare cu un astfel de regim alimentar
 
 
 

Cum arata o zi cu 5 mese?

 

Meniul poate fi stabilit de tine fara probleme. Trebuie doar sa ai imaginatie. Ai voie urmatoarele alimente:
 
  • Carne slaba ( de pui, curcan, peste) – ca peste recomand somonul, tonul, pangasius si tilapia – grill, cuptor, fiert
  • Legume de toate culorile – verzi, galbene, rosii, portocalii, mov – acestea se consuma crude, la cuptor, grill sau fierte 2-3 minute ca sa nu-si piarda nutrientii
  • Fructe oleaginoase ( nuci, alune, acaju)
  • Seminte ( chia, quinoa, in, floare-soarelui, etc)
  • Cereale integrale  -  verificati eticheta sa nu coontina deloc zahar; recomand fulgii de ovaz sau taratele de ovaz
  • Fructe cu putine zaharuri – zmeura, capsuni, afine, lamaie, lime, portocale, avocado, mango
  • Surse de proteine vegetale ( fasole, linte, tofu, tempeh, mazare, etc)
  • Lactate cu putine grasimi – iaurt grecesc, branza feta, lapte degresat

 


Micul dejun (287 calorii) – 1 ochi pe o felie de paine integrala din grau cu pasta de avocado,  fenicul, ulei de masline, busuioc, piper negru si 1 cana de ceai de menta
 
Gustarea de dimineata ( 277 calorii) – 1 cana de iaurt grecesc cu putine grasimi, presarat cu seminte de floarea-soarelui decojite si nesarate si 1 lingura de miere de albine raw ( naturala si neprocesata, in care pot fi gasite bucati de figure si aripi de albine)
 
 
Pranz (406 calorii) -  1 cana de cuscus israelian cu ardei rosu maruntit, 2 prune uscate si taiate marunt, 1 lingura de ceapa rosie maruntita, 1 lingura de nuci prajite si nesarate inmuiate in pin cu 2linguri de sos vinegreta
 
 
 
 
Gustarea de dupa masa sau de seara (253 calorii) – 1 felie mare de pepene galben cu 2 felii de sunca slaba si fistic maruntit
 
 
 
Cina (285 calorii) – 1 tortillas din tarate de ovaz cu 3 creveti la grill, 2 linguri de piure de avocado, jumatate de cana de sos salsa cu ardei rosii, ceapa rosie, ardei iute, piper cayenne sau piper negru cu zeama de lamaie; se serveste cu o cana de ceai de menta, care stimuleaza digestia; de asemenea, mancarea poate fi servita si la farfurie, daca nu se vrea in tortillas
 
 
 
 
*Numarul de calorii pe zi nu trebuie sa depaseasca 1520 de calorii, daca vrei sa slabesti repede.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sursa: familycircle.com; healthy.com;
Tags:
meniu
slabire
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare