Cum crezi ca arata alimentele sub 15-20 de calorii

Secrete 22.11.2018 dietetik
Atunci cand vrem sa slabim sau sa ne mentinem silueta cat mai mult timp trebuie sa fim inteligenti si sa consumam exact ce trebuie fara a ne infometa. Nici macar nu este necesar sa apelezi la serviciile unui nutritionist sau sa cauti o dieta anume ce presupune respectarea unui meniu pas cu pas. Este indicat sa alegem alimente cu cat mai putine calorii care ne permit sa le consumam in moduri cat mai diverse.
 
Chiar mananci car vrei si la orice ora din alimentele propuse si vei ajunge la greutatea dorita. Slabirea nu a fost niciodata mai usoara si asta pentru ca nu stiai ce alimente sa consumi. Ele se mai numesc si alimentele cu “zero calorii”, deoarece nici nu are rost sa le mai numaram caloriile la o masa.
 
Castraveti - 12 calorii
 
Iti plac castravetii? Ei se numara printre alimentele cu cele mai putine calorii la 100 de grame, doar 12, asadar, pot fi consumati in orice cantitate, la orice ora din zi si din noapte. Castravetii contin foarte multa apa, motiv pentru care sunt foarte buni pentru activitatea renala, detoxifierea organismului si in tratamentul retentiei de apa. Coaja castravetului este bogata in fibre si in potasiu, fier, magneziu si siliciu. Inlocuieste painea astfel cu castraveti la sandvisuri!
 
Rosiile – 17 calorii
 
Daca vara este sezonul lor profita de ele, pentur ca au doar 17 calorii. Le poti pune si la marinat pentru iarna dupa o reteta coreeana inedita. Merg cu branza, cu verdeata si in multe alte combinatii. 
 
Telina – 5 calorii
 
Abia daca contine 5 calorii si te ajuta sa ai muschi bine definiti ca sa arzi grasimea.
 
 
Broccoli – 17 calorii
 
Legumele crucifere sunt cele mai indicate cand vine vorba de slabire. Broccolii au in jur de 17-20 de calorii si merg gatiti in diverse moduri. Reprezinta o sursa buna de proteine vegetale, fibre si antioxidanti asa ca te ajuta cu digestia si sa previi cancerul de colon. 
 
 
Spanac – 20 de calorii
 
Spanacul este un aliment foarte eficient nu numai pentru slabire, ci si pentru detoxifiere. Consuma-l crud in salate, sau fiert cu un ou ochi si seminte de susan. Spanacul mai ajuta la accelerarea tranzitului intestinal, imbunatatirea circulatiei sangelui, reducerea inflamatiilor din corp si scaderea colesterolului.
 
 
Fasole verde congelata – 18- 20 calorii
 
Fasolea verde este unul dintre cele mai recomandate alimente pentru cura de slabire. Printre cei mai importanti nutrienti pe care ii contine fasolea varde se numara calciul, vitamina A, vitamina C, potasiul si magneziul.
 
Dovleac copt - 18 calorii
 
Gratie continutului bogat in fibre, dovleacul iti da senzatia de satietate pentru mai mult timp, ceea ce inseamna ca vei manca mai putin. In plus, 100 de grame de dovleac copt inseamna 18 de calorii, deci ai unda verde sa-l mananci facut la cuptor. Daca vrei cea mai practica leguma din lume, sa stii ca dovleacul este! Orice poti prepara din el, chiar si clatite sau crema tartinabila.
 
 
Ridichi - 14 calorii
 
Ridichile sunt bogate in vitamina C, acid folic, potasiu, vitamina B6, riboflavina, magneziu, cupru, zinc, fier si calciu. De asemenea, ele mai contin fibre, zaharuri, proteine si carbohidrati. Daca ai probleme cu tranzitul intestinal, consuma ridichi in fiecare zi, acestea au proprietati laxative. Sa stii ca nu doar ridichea rosie este sanatoasa si slab calorica, ci si ridichea neagra despre care multi nu stiu. Iata mai multe detalii aici!
 
Salata verde - 17 calorii
 
Despre salata verde se spune ca este unul dintre alimentele cu 0 calorii. Practic, consumi mai multe calorii in timp ce o mananci fata de cate iti ofera ea. Asadar, consuma cu incredere salata verde, ea iti face pielea mai frumoasa, elimina toxinele din organism si imbunatateste digestia. Este dovedit faptul ca alimentele si implicit mancarurile verzi ne intineresc si ne mentin tineri si energici, iar partea buna este ca le putem include la orice tip de mancare, chiar si la micul dejun la un terci.
 
 
Ciuperci
 
Nu contin mai mult de 18-20 de calorii in functie de soiul ales, dar cert este ca fortifica sistemul imunitar si pe cel digestiv si te ajuta sa previi cancerul de colon. Te sfatuim totusi sa alegi ciupercile champignon, intrucat iti permit sa prepari o multime de mancaruri. Culmea ironiei la ciuperci este ca desi contin atat de putine calorii pot inlocui cu succes carnea si orezul. Atat de consistente sunt, dar nu te limita doar sa le gatesti simplu la aburi cu suc de rosii. 
 
 

 

Tags:
mananci cat vrei
15-20 de calorii
calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare