Cum incluzi quinoa in alimentatie ca sa slabesti 9-10 kg in 13 zile si scapi de colesterolul rau?

Iti doresti un aliment practic la care sa apelezi mereu cand ai nevoie de o masa satioasa sau sa slabesti? Atunci poti alege fara probleme semintele de quinoa. Sigur ai mai auzit de ele pentru ca in ultimii ani se discuta tot mai mult despre ele si se recomanda si sunt la fel de cunoscute ca si semintele de chia. Poate nu stiai dar beneficiile semintelor de quinoa nu sunt intamplatoare si le incadreaza in topul categoriei superalimentelor. Aceste pseudo-seminte sunt destul de practice si versatile si asta pentru ca te ajuta sa inlocuiesti pastele, orezul alb, carnea, ouale si piureul de cartofi. Atat de satioase sunt!
 
In Romania nu sunt inca atat de cunoscute pe cat ar merita, dar incep sa castige teren incet, incet. Fiind ceva relativ nou pentru tine se poate sa nu fii tentant sa testezi si tu semintele de quinoa, dar noi iti spunem ca ai toate motivele din lume sa o faci. 
 
Cu toate ca aceste seminte nu contin chiar cel mai mic numar de calorii tot sunt bune de inclus in dieta zilnica si asta pentru ca au grad ridicat de satietate. Este de ajuns sa consumi 3-4 linguri cu ce alte ingrediente vrei si vei vedea cat de repede te saturi si ca nu ti se va face foame cel putin 2 ore. In acest mod, kilogramele dispar unul cate unul. 
 
Sa-ti doresti sa ai un corp frumos si armonios nu tine neaparat de superficialitate, ci si de sanatate. Este dovedit ca persoanele cu surplus mare de kilograme nu sunt deloc sanatoase si se confrunta mereu cu colesterol rau care in timp duce la aparitia bolilor cardiovasculare, dar se poti confrunta si cu obezitatea, diabetul, boli de pancreas, digestive si boala ficatului gras non-alcoolic. Iata ca nu este de jucat cu kilogramele in plus si este indicat sa nu pierdem lupta cu ele!
 
 

Stii ce nutrienti ascuns semintele de quinoa?

 

Nu uita ca este vorba de un superaliment, asa ca pregateste-te sa ramai surprins! Un consum regulat de quinoa este ca si cum ai lua zilnic suplimente alimentare de cea mai buna claritate, care evident ca au si un pret pe masura in farmacii si magazinele bio. Iata cu ce ne incanta:
 
  • 5 grame de fibre de cea mai buna calitate – pentru o digestie buna si metabolism alert
  • 3,5 grame de grasimi sanatoase
  • 8 grame de proteine vegetale – poti inlocui usor carnea si ouala (proteine animale)
  • Acizi grasi sanatosi Omega-3 – pentru sanatatea arterelor si slabire
  • Aproape toate vitaminele si mineralele esentiale pentru organism (calciu, fier, magneziu, potasiu, etc.)
  • Antioxidanti puternici – in special lizina (mai puternic decat fitonutrientii din popularele fructe de padure)
  • Nu contin gluten

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Cum gatim semintele de quinoa?

 

Poate parea complicat la prima vedere sa gatesti aceste seminte, dar in fond nu exista un secret. Se gatesc precum orezul sau lintea. Se spala si se fierb cateva minute pana se umflu si capata un aspect pufos. Sfatul nostru este sa le speli ceva mai bine decat orezul ca sa elimini gustul usor amarui dat de o substanta numita saponina.
 
Gustul este relativ neutru ca si in cazul orezului sau a cuscusului, deci le poti combina cu absolut orice fara a strica aromele. Desigur, este necesar sa faci doar combinatii sanatoase daca vrei slabire rapida si apoi mentinere. Castigi peste 10 beneficii daca consumi quinoa!
 
 

Cum slabim cu quinoa si cum o includem in alimentatie?

 

O slabire cu quinoa poate fi destul de rapida daca faci schimbari radicale in stilul de viata. Fii mai activ si elimina din regimul alimentar alimentele nesanatoase. Consuma zilnic quinoa sua regulat pana consideri ca ajungi la silueta dorita. In 13-14 zile poti topi lejer vreo 9-10 kilograme fara efort considerabil. Iata cum le poti combina:
 
  • Supica de quinoa cu legume
  • Piftele din quinoa cu legume
  • Salata de quinoa in stil mexican (cu legume asortate si note picante)
  • Salata mediteraneana cu quinoa, legume si branza
  • Salata Caprese cu quinoa, legume si mozarella
  • Batoane proteine cu seminte de quinoa si seminte de chia
  • Salata de quinoa cu sos pesto, verdeturi si rosii de casa
  • Terci de quinoa cu fructe si seminte
  • Legume umplute cu quinoa si verdeturi tocate
  • Quinoa in amestec cu fasole neagra sau rosie, naut sau linte cu legume si verdeturi

 
Trebuie sa consumi quinoa zilnic macar la 1-2 mese.
 

 

Tags:
scapi de colesterolul rau
quinoa in alimentatie
slabesti 9-10 kilograme
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare