Cum iti prepari un mic dejun sanatos si energizant

Printre cele mai sanatoase si energizante alimente pe care le poti include la micul dejun se numara ouale, fructul de avocado, iaurtul grecesc, somonul, painea integrala cu seminte, migdalele, uleiul de masline, nucile si maslinele. Asadar, daca vrei sa mananci sanatos in fiecare dimineata, ai grija sa ai toate aceste alimente in frigider. Pentru o digestie accelerata, nu uita sa adaugi la meniul tau de la micul dejun si cateva legume.
 
Azi iti propunem o varianta de mic dejun bogat in grasimi sanatoase, proteine, potasiu, vitamina C si calciu.
 
Cum iti prepari cel mai energizant mic dejun?
 
Ai nevoie de:
 
- o jumatate de avocado;
 
- 2 felii de somon;
 
- 2 lingurite de iaurt grecesc;
 
- 2-3 felii de paine integrala cu seminte;
 
- un ou ochi sau fiert;
 
- un castravete;
 
- cateva rosii cherry;
 
- cateva masline;
 
- o cana de ceai verde;
 
- un pahar de suc de portocale;
 
- o jumatate de lamaie pentru somon.
 
Pune feliile de paine la prajit, unge-le cu avocado, pune pe ele cate o felie de somon, stropeste-le cu lamaie si orneaza-le cu castravete si rosii cherry. Oul si iaurtul mananca-le separat cu o alta felie de paine.
 
Daca tii cura de slabire, scoate din meniu o felie de paine. 
 
 
Alte ingrediente energizante si sanatoase pe care sa le incluzi la micul dejun sunt: cerealele integrale cu lapte, branza, cascavalul, ciupercile, omleta, mierea, untul.
 
Tu ce obisnuiesti sa mananci la micul dejun?
 
 
Tags:
mic dejun energizant
mic dejun sanatos
sanatate
avocado
somon
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare