Cum sa ai o cura de slabire cu salate – simplu si de efect

Diete clasice 15.02.2019 dietetik
Nu oricine are timp si nici bugetul necesar ca sa respecte pas cu pas meniul specific unor diete. Acesta este si motivul pentru care procesul de slabire pare deosebit de greu, dar iti venim in ajutor cu cea mai simpla dieta la care poate apela oricine fara probleme. Nu ai nevoie de un buget mare, nici de parerea unui nutritionist sau a unui medic si asta pentru ca iti propunem o cura de slabire bazata pe consumul de salate. Daca esti gurmand sau prea pofticios nu este cazul sa-ti faci griji si asta pentru ca nu te vei infometa. Daca stii ce sa pui in salate te vei simti pe deplin satul, iar daca ti se face  pofta de ceva dulce iti vom dezvalui in cadrul acestui articol ce poti adauga la salate.
 
Salatele nu sunt deloc banale asa cum cred majoritatea. Avantajul este ca te poti juca cu tot felul de legume, verdeturi, mirodenii, ierburi aromatice, carne slaba sau chiar legume care sa inlocuiasca perfect carnea.  Dieta se tine cam 13 zile si poti slabi 7-8 kilograme in functie de organism.
 

De ce sa alegi cura de slabire cu salate?

 
Lasand deoparte ca nu exista riscuri si nu ai nevoie de persoane avizate care sa te supravegheze si nici nu ai nevoie de sume mari de mari, nu uita ca iti poti curata intreg organismul si va primi in acelasi timp numai nutrienti pretiosi. Mentionam aici fibre de calitate, tot felul de vitamine si minerale, antioxidanti puternici, carbohidrati buni, enzime digestive, probiotice si chiar proteine de origine vegetala care inlocuiesc carnea destul de bine incat nu te poti plange ca nu te saturi la o masa.
 
Este o cura de slabire perfecta pentru persoanele ocupate mai ales si asta pentru ca iti poti pregati o cantitate mare de salata, care sa te tina cateva zile bune. Ideea este sa o pastrezi in caserole inchise bine ermetic si sa ai grija sa fii mereu bine aprovizionat cu tot felul de legume, verdeturi, seminte, nuci si fructe.
 
 
Nu vei pierde mai mult de 5 minute ca sa prepari o salata mare, deci va fi o slabire fara stres. Faptul ca nu te complici cu meniuri prea sofisticate va parea ca nici nu esti la cura de slabire sau mentinere dupa caz.
 
 
Sa stii ca aceasta cura nu consta numai in consumul de salate la fiecare masa a zilei, iar salatele nu contin 2-3 ingrediente ca sa spui ca te chinui sa te saturi cu cateva frunze si cateva masline. Iti vom dezvalui in randurile urmatoare ce combinatii consistente, slab calorice si sanatoase poti face. In plus, masa de pranz poate sa difere de la o zi la alta. Poti consuma legumele sub alte forme decat salata si anume:
 
  • Supe crema din legume si verdeturi
  • Tocanita de legume
  • Shaorma vegana – iata 6 retete aici
  • Salata Caesar  (salata cu carne)
  • O palma de peste la grill la gatit la cuptor cu salata cat de multa
  • Paste cu verdeturi si rosii
  • Bors de zarzavaturi
  • Bors de sfecla rosie
  • Bruschete cu legume crude si verdeturi
 
Exemplele de acest ge pot continua la nesfarsit.
 
 

Ce sa contina salatele de cruditati?

 
Evident, salatele trebuie sa fie complexe ca sa tina de foame, dar nu ai voie sa combini alimente nesanatoase si pline de calroii precum sosuri si dressinguri grase, peste marinat, branza sarata in exces, ton gras la conserva, prea mult ulei sau prea multa carne. Dintr-o salata fara ingredientele mentionate poti manca cat vrei si la orice ora. Iata niste sugestii sanatoase:
 
  • 2 cani de verdeturi (spanac crud, rucola, frunze de salata, tulpini de telina, vlastari, varza kale)
  • Varza data prin razatoare (varza galbena, rosie, varza de Bruxelles, varza kale)
  • Zeama de lamaie
  • Ulei de masline – sub forma de spray sa-l folosesti la mancare
  • Putina sare si piper
  • Morcovi
  • Broccoli crud sau gatit la aburi sau grill
  • Dovlecel – merge si crud si gatit
  • Mix de legume ca sa para toate culorile in farfurie
  • 2-3 nuci romanesti
  • 1-2 linguri de seminte de chia
  • 3-4 linguri de seminte (quinoa, cuscus, linte, hrisca)
  • Proteine vegetale (ciuperci champignon, nau, tofu, fasole rosie sau neagra la conserva, pastai, etc.)
  • Porumb la conserva
  • Ceapa rosie
  • 1 avocado
  • Ceva dulce (capsune, caise, clementine, grapefruit, rodie, fructe de padure)
  • Carne slaba (somon, tilapia, pangasius, fructe de mare, ton, sardine, piept de pasare) - grill, cuptor sau se fierb
  • Legume gatite la aburi, grill sau marinate

Citeste si Cele mai bune si consistente salate - buna chiar si la cina

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 
 
 

 

Tags:
slabire
cura de slabire
slabire cu salate
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare