6 metode eficiente de a incepe cura chiar daca nu ai chef

Cand te-ai hotarat si tu sa te apuci de slabit, ca tot a venit vara si va trebui sa te imbraci din ce in ce mai sumar, sa nu lesini de cald, uite ca sala ti se pare mai departe ca niciodata, ti-e teama sa nu racesti din cauza aerului conditionat din vestiare sau parca te simti si putin obosita. 

Unde sa mai punem ca iPod-ul nu este incarcat, iar echipamentul tau preferat este la spalat. Stim ca lista cu piedici care apar in fata mersului la sala este aproape infinita, dar se rezolva daca recunosti ca esti puturos si te hotarasti sa faci ceva in aceasta privinta. 
 
Daca ai trecut de primul pas, cel cu recunoscutul, noi te ajutam sa cauti motivatia de care ai nevoie sa invingi toate piedicile pe care ti le pui singur. 
 
1. Urmareste pe Facebook o vedeta care are un stil de viata sanatos 
 
Daca iti place in mod deosebit de o vedeta, urmareste-i programul de fitness si ce mananca si incerca sa pui in aplicare. Cele mai multe vedete sunt foarte deschise cand vine vorba despre stilul lor de viata sanatos, deci nu iti va fi foarte greu sa te informezi. Este suficient sa fii cu ochii pe pagina ei de Facebook si sa afli tot ce ai nevoie. 
 
 
2. Asaza-ti o oglinda mare in dormitor 
 
Oricum ai nevoie de o oglinda pentru momentele cand probezi mai multe randuri de haine pentru serviciu, de ce nu ai avea-o in dormitor? Te va motiva foarte tare sa te vezi in fiecare zi, mai ales dezbracata. Poate ca uneori te vei infuria, dar invata sa te folosesti de aceasta furie ca sa tragi mai cu spor la sala. 
 
 
3. Timp pentru tine 
 
Acasa esti mereu inconjurata de cei dragi, la serviciu de colegi, iar in timpul liber de prieteni. Dar din cand in cand ai nevoie sa fii singura, sa te gandesti la tine. Atunci nu e minunat ca poti beneficia de acest timp pentru tine la sala
 
4. Tine un jurnal de sala 
 
Probabil te vei simti ca in adolescenta, ceea ce nu e neaparat un lucru rau. Poti sa iti scrii in jurnal rezultatele pe care le-ai avut, kilogramele pe care le ai sau orice crezi ca te poate motiva. Compara mereu rezultatele cu cele anterioare, dar da-ti voie sa te si plangi cand ti-e greu sau sa te feliciti cand esti mandra de tine. 
 
5. Masoara-te regulat 
 
Masoara-te si cantareste-te in fiecare seara, iar rezultatele vizibile te vor face mandra si vei dori sa te straduiesti si mai mult. 
 
6. Sarbatoreste micile realizari 
 
Cand reusesti sa faci 100 de flotari dintr-un foc, fara pauza, dupa ce la inceput abia faceai 10 fara sa pici lata, te bucuri de parca ai fi castigat medalia de aur la o competitie grea, nu? Pai atunci meriti o recompensa! Ai grija totusi sa fie sanatoasa sau daca nu e, macar sa fie in cantitati mici. 
Tags:
Slabit
motivatie
facebook
ambitie
sanatate
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare