Cum sa-ti mentii greutatea dupa dieta

Secrete 10.03.2009 dietetik
Exercitiile fizice sunt deosebit de importante. Sportul te ajuta astfel sa arzi caloriile mai repede (in functie de ceea ce ne dorim) sau pur si simplu sa ne mentinem in forma.
Trebuie sa eviti sa devii sedentar pentru acesta este un factor premergator al luarii in greutate. O greutate peste limita celei normale poate declansa aparitia unor afectiuni. De exemplu stiai ca diabetul este declansat de obezitate si nu nivelul prea mare de zahar din sange?
Ar trebui sa-ti faci timp de fiecare data pentru exercitiile fizice. Fa exercitii cat mai des posibil. O rutina in fitness ar trebui sa includa nu mai mult de 30 de minute de exercitii de aerobic cel putin 3 zile pe saptamana. Alege activitati care-ti fac placere evitand astfel sa te obosesti. Va trebui sa servesti 3 mese moderate pe zi.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Cantareste-te cat mai des, astfel previi luarea in greutate si o sa ti se para mult mai usor sa-ti mentii greutatea. Aceasta informatie te va ajuta sa-ti schimbi obiceiurile alimentare sau sa cresti numarul de exercitii fizice pentru a-ti putea mentine greutatea. 


Unii vor face din asta o adevarata “pasiune” se vor cantari in fiecare zi pentru a putea sa-si controleze cat mai bine greutatea. De fapt este recomandat sa te cantaresti o data pe saptamana. S-ar putea sa observi unele oscilari in ceea ce priveste greutatea. Acest lucru se datoreaza consumului de alimente si lichide. Iar atunci cand observi ca ai luat un pic in greutate este bine sa reduci numarul de calorii. Inscriete-te intru-un grup dedicat mentinerii greutatii dupa dieta. Grupurile online sunt o buna alegere, dar intalnirile fata-n fata sunt mult mai eficiente. Unele din aceste grupuri ofera o saptamana in care poti sa-ti monitorizezi greutatea.

 

Tine in minte toate acele ganduri cu privire la ceea ce vei manca in fiecare zi. Cand stii deja ce si mai ales cat vei manca iti va fi mult mai usor sa stai departe de unele alimente care ingrasa, de asemenea astfel previi excesul alimentar.
Indicat este sa mananci fara sa beneficiezi de distractii, adica sa privesti la televizor, sa citesti ziarul. Ca sa ti se para masa si mai atractiva serveste-o in compania membrilor familei.

Tags:
sfaturi
mentinere
greutate
stil
sport
obiceiuri
alimentare
dieta
kilograme
calorii
dieta saptamanii Dukan
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
2 Comentarii
  • iony
    1. iony 13.03.2009 16:35

    exemplele ,ne ajuta cel maI MULT

  • Alecsa
    2. Alecsa 25.09.2010 18:51

    foarte tare!

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare