Cum slabesti 10-12 kg cu ciuperci champignon si-ti subtiezi talia?

Ne plac mult ciupercile, mai ales cele champignon si asta pentru ca pot fi utilizate in dieta aproape tot timpul anului. O dieta pe baza de ciuperci este considerata una dintre cele mai eficiente si asta nu doar pentru ca te ajuta sa slabesti pe luna cate 10-12 kilograme, ci si pentru ca iti subtiaza coapsele si talia. Doamnele si domnisoarele vor iubi aceasta dieta, dar si domnii pot apela la ea fara probleme, mai ales ca vor reusi sa dea burta jos. Meritele ciupercilor champignon nu sunt atat de populare pe cat ar trebui. Pe langa faptul ca au un numar foarte mic de calorii (25 de calorii la 100 grame) ele pot inlocui carnea cu succes si asta gratie aportului ridicat de proteine vegetale, dar vom afla mai multe despre ele in randurile urmatoare.
 

De ce sa consumam ciuperci?

 

Cu toate ca ciupercile nu sunt pe placul oricui, merita sa fie incluse in alimentatia fiecaruia dintre noi si asta nu doar pentru proprietatile uimitoare in procesul de slabire, ci si pentru proprietatile medicinale. Chiar daca nu-ti plac ciupercile afla ca le poti gati intr-o sumedenie de moduri astfel incat sa ti se para cele mai gustoase si satioase legume. 
 
Exista multe soiuri de ciuperci si anume hribi, pleourotus, galbiori, ciupercile medicinale chinezesti Reishi si multe altele, dar noi consideram ca cele champignon sunt mai utile pentru ca sunt mai accesibile ca pret si plus de asta se gatesc cam tot timpul anului. Un alt plus ar fi forma in care se prezinta. 
 
 
Ciupercile champignon trebuie consumate zilnic timp de 2-3 saptamani daca vrei sa te bucuri de beneficiile lor. Poti tine dieta si mai mult daca tu consideri ca este necesar si asta fara probleme pentru ca nu exista riscuri pentru sanatate ca in cazul altor soiuri de pe piata. Iata ce beneficii aduc:
 
1.Sunt printre putinele legume ce nu contin nici sare, nici zahar si nici grasimi, ceea ce le recomanda pentru slabire si tratarea bolilor comune ale societatii.
 
2.Faptul ca nu contin grasimi te ajuta sa reglezi nivelul colesterolului, iar astfel vei reusi sa previi bolile cardiovasculare.
 
 
3.Putem sta linistitit ca nu contin zahar. Le putem cumpara fara probleme si din supermarketuri pentru ca nu ne vom trezi cu cantitati ascunse de glucide.
 
4.Nu contin sare, deci reprezinta poate cel mai bun aliat pentru a trata si preveni retentia de apa si celulita.
 
5.Contin in schimb aproape toate vitaminele si mineralele necesare organismului si chiar enzime bune pentru sistemul digestiv, fibre, antioxidanti si proteine de foarte buna calitate, iar daca vrem sa slabim nu putem sa neglijam consumul lor.
 
6.Sunt satioase si pot inlocui cu succes carnea, dar in acelasi timp sunt si destul de light, astfel ca iti stimuleaza metabolismul inca de la micul dejun daca le consumi corect. Vei reusi sa dai repede jos grasimea abdominala si cea de pe coapse.
 
7.Tin la distanta diabetul.
 
 

Cum consumam ciupercile?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Nu exista restrictii mari. Scoate din alimentatie alimentele nesanatoase si consuma zilnic la fiecare masa ciuperci gatite diferit. Inspira-te:
 
Meniu pentru dieta cu ciuperci:
 

ZIUA 1

 
Dimineata la trezire: un pahar mare cu apa cu lamaie;
Mic dejun: o omleta Western din 2 oua, un ardei gras, o rosie, 2 cubulete branza si 5 ciuperci pe care o poti consuma cu o felie de paine integrala;
Gustare: un fruct;
Pranz: salata cu ciuperci, ceapa, rosii uscate, putin ulei de masline si 2-3 linguri de orez sau quinoa;
Gustare: un iaurt;
Cina: 5-6 ciuperci la gratar sau cuptor cu o salata verde si 2 linguri de orez brun fiert sau quinoa.
 
 

ZIUA 2

 
Dimineata la trezire un pahar mare de apa cu lamaie;
Mic dejun: omleta din 2 oua si 5 ciuperci plus ce legume mai doresti sa mai adaugi si o felie de paine integrala cu seminte;
Gustare: un fruct;
Pranz: o farfurie de tocanita de ciuperci cu mamaliga si o salata verde cu ridichi si lamaie;
Gustare: un iaurt;
Cina: 5-6 ciuperci la cuptor sau gratar cu usturoi si o felie de mamaliga.
 
 

ZIUA 3

 
Dimineata la trezire un pahar de apa cu lamaie;
Mic dejun: un ou ochi cu o garnitura de ciuperci fierte sau coapte si o salata de rosii cu cateva cubulete de branza;
Gustare: un iaurt sau un fruct;
Pranz: 4 ciuperci umplute cu rosii, preparate la cuptor, impreuna cu cateva felii de dovlecei, vinete si ardei gras;
Gustare: un fruct sau cateva migdale;
 
 
 
 

 

Tags:
slabesti cu ciuperci
ciuperci champignon
subtiezi talia
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare