Cum trebuie sa arate frigiderul celor care vor sa slabeasca?

Motivatie 30.04.2018 dietetik
Frigiderul poate fi atat dusman cat si aliat, dar putini se gandesc exact ce ar trebui sa contina. De regula, sunt alimente de mult uitate care pot face cu ochiul oricand si ne dau peste cap dieta. Acesta este si motivul pentru care multe diete esueaza. Sa nu uitam ca o persoana care are probleme cu greutatea este si una pofticioasa, asa ca cel mai bine este sa taiem raul de la radacina, asa cum se spune. Indiferent ce dieta alegi sa tii, cert este ca in frigiderul tau nu trebuie sa se gaseasca anumite alimente. Nu conteaza daca imparti frigiderul cu alte rude sau prieteni. Este necesar doar sa te organizezi bine si sa-ti delimitezi un spatiu propriu. Asa nu vei fi tentat sa consumi ceva ce stii ca nu ai voie.
 

De ce frigiderul este cel mai mare dusman?

 

De multe ori avem impresia ca daca tinem anumite alimente nesanatoase in frigider pe care sa le consumam doar cand ni se face pofta, ne vom putea controla. Nimic mai gresit. Problema cu alimentele nesanatoase este ca dau dependenta si vom fi tentati zilnic sa le consumam. Partea si mai proasta este ca ne vom abtine un timp pana vom ceda de tot si atunci vom face mari excese si va aparea sentimentul de vinovatie. 
 
Daca ti-ai stabilit clar in cap ca vrei sa slabesti orice ar fi, iti sugerez sa eviti aprovizionarea cu urmatoarele alimente:
 
1.Sucuri carbogazoase –preferam sa bem un suc nesanatos decat sa ne preparam la blender un smoothie fresh din fructe si legume; adevarul este ca ne-ar lua 5-10 minute pentru preparare.
 
2.Alcool – poti avea vin rosu sau rose in frigider, iar un pahar pe zi chiar se recomanda, dar cu siguranta nu ai voie sa ai bere; nu doar ca ingrasa, dar te impiedica sa ai un stomac plat si un abdomen de vis.
 
 
3.Inghetata – nimic nu se compara cu o inghetata racoritoare si dulce cand este cald afara, dar pentru cei mai multi dintre noi este mai usor sa cumpere de la magazin; sfatul nostru este sa iti prepari acasa inghetata, pentru ca nu ingrasa si este mult mai sanatoasa.
 
4.Pizza congelata – este tentant sa avem mancare de tip fast food in frigider, mai ales ca o preparam repede la cuptorul cu microunde, dar nu facem decat sa ne pacalim foamea pentru o perioada scurta, iar caloriile nu ne vor ierta silueta.
 
 
5.Iaurt cu fructe din comert –tot ce este frumos colorat in supermarketuri contine si foarte mult zahar, conservanti si cine stie ce alte substante; ideal este sa cumparam doar iaurt degresat sau cu putine calorii, dar sa fie simplu, iar in ceea ce priveste fructele, le putem cumpara direct din magazin si sa ne facem noi propriile combinatii.
 
6.Cartofi gata taiati si congelati – sunt acei cartofi care se fac instant, dar sunt bombe calorice, asa ca trebuie sa dispara.
 
7.Maioneza – cea din comert este o bomba calorica, care ne aduce multe probleme de sanatate; daca nu putem renunta la ea, mai bine sa o preparam acasa si sa fie light.
 
8.Sosuri si dressing-uri – orice mancare parca arata mai bine si capata un gust mai bun daca le adaugam, dar tine cont ca adevaratele sosuri se prepara pe loc acasa; sunt mult mai sanatoase si le putem folosi chiar si la salatele pentru slabit.
 
9.Dulciuri – prajituri, torturi si altele de acest gen nu au ce sa caute; zaharul creeaza dependenta si nu vei reusi sa slabesti niciodata; mai bine iti prepari acasa deserturi raw vegane cu ajutorul colorantilor si indulcitorilor naturali.
 
10.Mancare procesata – este perfecta pentru sandvisurile rapide, dar produc numai inflamatii in corp; tot ele favorizeaza aparitia diverselor tipuri de cancere, asa ca scapa de ea.
 
 

Ce sa tinem in frigider?

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Avantajul alimentelor sanatoase este ca le putem consuma in ce cantitati dorim si la ce ora vrem. Daca tinem o cura de slabire, trebuie sa avem o cantitate mare din fiecare aliment sanatos ca sa ne saturam si sa nu ramanem niciodata cu stocul gol. Iata ce-ti trebuie:
 
  • 1 kg de morcovi
  • 2 bucati mari de varza
  • Fructe care nu ingrasa (kiwi, citrice, ananas, avocado, papaya, mango, rodie, capsuni, fructe de padure)
  • Multe legume de sezon din fiecare categorie
  • 3-4 capatani de frunze de salata
  • Verdeturi (patrunjel, marar,etc)
  • Smoothieuri proaspete
  • Caserole pentru mancaruri
  • Peste (somon, ton fara ulei, tilapia, pangasius, fructe de mare) - 2-3 pungi
  • Piept de pui si de curcan - 4-5 pungi

 

 

Tags:
frigider
cum sa arate frigiderul
frigiderul celor care vor sa slabeasca
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare