De ce e bine sa consumi cereale

Secrete 14.01.2009 dietetik
Cerealele si pierderea in greutate
Daca esti in cautarea unei diete care sa te ajute sa slabesti, o dieta pe baza de cereale este exact ceea ce cautai si asta pentru ca este saraca in calorii si grasime. Astfel, ca sa-ti fie mai usor sa incluzi in dieta ta cereale iti punem la dispozitie cateva sfaturi, care sa-ti fie de folos. Consuma in fiecare zi la micul dejun cate un bol cu cereale. O portie ar trebui sa insemne trei patrimi dintr-un bol cu cereale si 1% lapte degresat. Adauga cateva fructe: capsuni, banane. Serveste o gustare dupa micul dejun. Poti include in meniu: fructe, legume proaspete sau un baton de cereale (cu putine grasimi).

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

La micul dejun serveste un bol cu cereale. Consuma din acelasi fel de cereale din care ai consumat la micul dejun sau ai optiunea de a alege altul. Adauga fructe si lapte. Nu uita de gustarea de dupa-amiaza, trece in meniu fructe sau legume. Astfel iti vei potoli poftele pana la masa de seara si iti vei reduce considerabil tentatia de a trisa in cadrul dietei. Unii nutritionisti sugereaza sa se includa in meniu fructe sau un cocktail de fructe, legume proaspete (cu sos, cu putine grasimi), batoane de cereale, cu putine grasimi sau o gustare de 100 de calorii (gata pregatita).

 

Meniul pentru cina trebuie sa fie light. Datorita reducerii numarului de calorii, de-a lungul zilei, prin dieta pe baza de cereale, in meniul pentru cina poti include orice iti place, tocmai datorita acestui motiv. O idee buna este sa consumi proteine si asta pentru ca o cantitate mare din mancarurile pe care le servesti la celalalte mese provin din carbohidrati.

 

Serveste o cantitate adecvata astfel incat, sa ajungi la satietate. Ultima gustare trebuie sa includa fructe, legume, batoane din cereale sau chiar un bol cu fructe si cereale, dar numai daca te simti foarte flamand. Poti urma aceasta dieta timp de doua saptamani, dupa care poti adauga varietati de fructe, legume, carnuri, paine, cereale si produse lactate, pentru a te asigura ca beneficiezi de o nutritie adecvata.

Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare