Descopera TaeBo

Specialisti 14.01.2009 dietetik
Ce este TaeBo?

TaeBo este o metoda de antrenament conceputa de campionul american de arte martiale, Billy Blanks. Desi imprumuta miscari din artele martiale, scopul lui este imbunatatirea sanatatii, a capacitatilor motrice si arderea caloriilor, nu lupta in sine. Tehnicile clasice din artele martiale sunt legate intre ele ca un dans, folosindu-se un fond muzical. In final, rezulta un program care combina artele martiale, exercitiile aerobice si coregrafia, intr-un sistem revolutionar.

Diversitatea miscarilor permite antrenarea tuturor muschilor, dar si arderea unui numar de calorii mai mare decat in cazul antrenamentelor clasice de aerobic.

Ce obtii practicand TaeBo?

In primul rand rezistenta, forta, coordonare si flexibilitate. In al doilea rand, TaeBo, reprezinta o metoda excelenta de eliberare a stresului acumulat in cursul zilei. Daca urmezi si o dieta corespunzatoare, vei simti si alte efecte: slabire si tonifierea masei musculare. Retine: dieta este foarte importanta, nu vei slabi daca nu ai o nutritie corespunzatoare.

Cine este Razvan?

Razvan Protasievici are 25 de ani si este absolvent al ANEFS (specializarea Arte Martiale -Kick-Box). A practicat artele martiale timp de 7 ani (sub indrumarea maestrului Dan Deliu, lector universtiar) si de 2 ani tine clase de TaeBo la cele mai bune sali de fitness din Bucuresti.

Il stii pe Razvan de la Surprize, Surprize (unde a lucrat timp de 3 ani ca dansator) si din prezentarile de moda (a prezentat 2 ani pentru Catalin Botezatu). De-a lungul timpului, Razvan si-a dezvoltat propriul stil de antrenament, preluand elemente din metoda originala, la care a adaugat o nota personala pe langa adaptarea la cerintele pietei si posibilitatile participantelor la clasele sale.
 
Principalele exercitii

Tehnicile de brat lucreaza cu umerii, bicepsul, tricepsul, pieptul. Directa, uppercut-ul si croseul sunt cel mai des folosite.
Tehnicile de picior lucreaza muschii coapsei, ai gambei, dar si abdomenul si fesierii. Practic, prin combinatiile de lovituri si miscari este lucrat tot corpul. Aceste exercitii se efectueazasub indrumarea instructorului si in ritmul muzicii.

Modul de executie al exercitiilor este conceput astfel incat impactul negativ asupra articulatiilor sa fie minim si asupra muschilor maxim. Pentru a oferi permanent diversitate si provocare, exista seturi de exercitii si combinatii pentru incepatori, dar si variante pentru cei avansati.

Orele de TaeBo


Orele de TaeBo au la inceput o parte de incalzire ( 5-10 minute de miscari usoare). Aceasta este necesara in pregatirea corpului pentru efortul care va urma.

Programul propriu-zis consta in 35-45 de minute de exercitii in care sunt combinate tehnici de brat si de picior, astfel incat safie lucrat tot corpul, dar mai ales zonele “cu probleme”: abdomen si fese. In final, 5-10 minute sunt alocate revenirii lente din efortul fizic.

Doua - trei antrenamente pe saptamana sunt suficiente. Nu exagera, mai ales daca esti la inceput.

www.bcf.ro
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Aboneaza-te la RSS
4 Comentarii
  • robert Saitos
    1. robert Saitos 25.01.2009 19:40

    sunt incantat de aceasta tehnica si sunt sigur ca o voi urma si eu

  • luciana
    2. luciana 30.04.2009 17:26

    NUSH....sincer nu cred k poti slabi cu asta......se practik si in alte zone...cum ar fi ploiesti k as incerca totusi

  • capshunika
    3. capshunika 13.05.2009 16:16

    e foarte bun tae bo ..:X...eu merg de 3 ori pe sapt cate o ora jumate , merg de o luna si se vad rezultate .. dar trebuie sa ai in vedere si alimentatia :) ... :*

  • Andreea
    4. Andreea 31.10.2009 15:53

    Si eu merg de 3 ori pe saptamana atunci cand programul imi permite. Nu pot sa spun decat ca merita tot efortul.

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare