Dieta daneza sau cum sa slabesti in 13 zile

Ziua 5
In meniul micul dejun este trecut un morcov. La pranz in schimb puteti consuma 200 grame de batog fiert cu suc de lamaie si o lingurita de unt. Meniul de cina este unul light:
200 grame de friptura de vita, garnisita cu telina.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Ziua 6
La micul dejun veti consuma: o cana cu cafea si zahar si o felie e paine, iar la pranz in doua oua fierte si un morcov mare. Si pentru a va potoli foamea la cina consumati: o jumatate de pui si o salata verde (cu ulei si suc de lamaie).

 

Ziua 7
De data aceasta la micul dejun veti consuma: o cana cu ceai fara zahar. La pranz veti bea apa din plin, iar la cina puteti consuma: 200 grame de carne de miel si un mar.

 

Ziua 8
Incepeti-va ziua consumand un mic dejun light: o cana cu cafea si zahar. La pranz consumati: doua oua fierte, 420 grame de spanac si o rosie, iar la cina pregatiti-va o friptura din carne de vita (200 grame) cu o salata. Va simtiti deja mai usori, nu? Nu mai e mult si in curand veti termina dieta.

 

Ziua 9
Aveti nevoie de energie? Consumati la micul dejun o cana cu cafea si zahar. Includeti in meniul de pranz: 270 de grame de sunca si un iaurt. La cina sa cum probabil v-ati obisnuit si din restul zilelor veti consuma: 200 de grame de carne de vita si o salata (cu ulei si suc de lamaie).

 

Ziua 10
O felie de paine si o cana de cafea, cam asa ar trebui sa arate meniul vostru. 
La pranz puteti consuma: doua oua fierte, o salata verde si o felie de sunca. Eh si uite asa si ziua aceasta a trecut, dar nu uita de a servi cina, care ar trebui sa includa: telina fiarta, un fruct proaspat si o rosie.

 

Ziua 11
La micul dejun veti consuma numai un morcov mare. Inludeti in meniul de pranz: 200 grame de batog fiert cu suc de lamaie si o lingurita de unt. Trecem la meniul pentru cina? Ei bine acesta ar trebui sa constina: 200 de grame de carne de vita si o telina.

 

Ziua 12
Meniul din aceasta zi este acelasi cu cel din ziua precedenta.

 

Ziua 13
La micul dejun se va consuma: o felie de paine si o cana cu cafea. La pranz in schimb puteti servi: doua oua si un morcov mare. Treceti in meniul de cona: 200 de grame de pui (fiert, la cuptor, pregatit la gratar, dar nu prajit) si o salata. Si uite asa s-au dus cele 13 zile de dieta. A fost atat de greu?
http://everything2.com/index.pl?node_id=1987488&displaytype=printable&lastnode_id=1987488

http://caloriecount.about.com/users/babyboo-kate/276669.html

Tags:
salata verde
friptura de vita
oua fierte
telina
spanac
cafea
ceai
apa
suc de portocale
iaurt
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
3 Comentarii
  • Andreea
    1. Andreea 22.07.2009 01:58

    Fara suparare, cine inventeaza dietele astea? E stupida, dezechilibrata si hai sa fim seriosi! 11 kg in doua saptamani, fara exercitiu fizic e mai mult decat periculos. Si ma rog cine a mai si denumit-o daneza?? Traiesc de 10 ani in Danemarca si nu am auzit de asa ceva. Iar danezii slabesc simplu, alergand sau mergand pe bicicleta. Eu abia am dat jos 15 kg in trei luni mancand 1300 calorii pe zi si exersand o ora pe cross-trainer IN FIECARE ZI, nu cred in asemenea "quick fix"-uri.

  • Vizitator
    2. Vizitator 29.09.2009 10:58

    Daca ai puterea de a respecta meniul zilnic, chiar se slabeste. Eu acum trei ani, am slabit 11 kg. in 2 saptam. Dar am avut dspozitia adecvata restrictiilor curei. Dar as vrea sa stiu daca in loc de vita pot manca pui.

  • Diana
    3. Diana 23.08.2010 10:03

    Nu exista si varianta pentru vegetarieni? Fara cafea ? Fara zahar?

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare