Dieta inversata

Astfel daca te obisnuisei ca pentru cina sa te rasfeti cu tot felul de bunatati culinare, acum vei face asta la micul dejun, evitandu-se astfel depunerea grasimilor. Daca nu stiai orice consumi la micul dejun nu se depune, de aceea aceasta inversare a meniurilor este bine-venita.

Tricia Cunningham si-a unit fortele cu un nutritionist, Heidi Skolnik, pentru a descrie un stil de viata sanatos,  care implica servirea portiilor mari la inceputul zilei pentru ca mai apoi portiile sa fie micsorate ( in ultima parte a zilei).

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Principiile dietei
Organismul isi va modifica semnificativ procedeul prin care utilizeaza caloriile, tocmai datorita inlocuirii cinei cu micul dejun.
Dupa micul dejun urmeaza o zi foarte solicitanta din punct de vedere fizic, ceea ce ajuta in arderea caloriilor.
Ne-am obisnuit sa mancam mult la cina si sa nu facem sport, tocmai din aceasta cauza autoarea dietei a evitat consumul peste limita.

 

La micul dejun se va servi o portie medie si una mica pentru cina.
Autorul dietei ii sfatuieste pe doritori sa nu sara peste micul dejun, pentru ca astfel ar surveni un dezechilibru. Organismului nu i se mai administreaza nutrientii asa cum trebuie, iar o modificare a echilibrului poate constitui cauza declansarii unor afectiuni.

 

Un lucru important care te va ajuta precis sa intelegi mai bine principiile dietei ar fi servirea meselor ori de cate ori senzatia de foame este prezenta. Daca iti simti stomacul plin inainte de a termina masa, ar fi bine sa pastrezi din portie pentru mai tarziu, de exemplu la gustare.

 

Dieta este structurata pe trei etape.
In cadrul primei faze accentul cade pe eliminarea surplusului de kilograme. Trecand mai departe, la cea de-a doua etapa a dietei se incearca mentinerea procesului natural de slabire, dar si realizarea unei introduceri a alimentelor de baza in dieta. In ultima etapa a regimului va trebui sa-ti mentii scopurile si sa te folosesti de cunoastere, adica de informatiile puse la dispozitie despre dieta.

 

Mancarurile recomandate
Sunt recomandate toate tipurile de legume, inclusiv cartofii. Fructele sunt foarte indicate in dieta. Se vor servi: piersici, mere, ananas, struguri si prune. Din grupa proteinelor se va servi: peste, oua, pui si curcan. In ceea ce priveste produsele lactate se vor consuma numai acelea care au putine grasimi.

 

Se vor folosi din plin condimentele, mai ales usturoiul. Nu stii care este rostul acestora, mai ales cand esti la regim? Ei bine, condimentele nu numai ca aduc savoare mancarii, dar gustul picant, in functie de preferinte, limiteaza pofta de a manca mult.

Tags:
dieta inversata
calorii
cina
mic dejun
legume
cartofi
piersici
mere
ananas
struguri
prune
peste
oua
pui
curcan
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare